عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آذرماه

در این بسته خبری از تخلیه روان‌آب‌ها در آبادان تا حمله اراذل به آتشنشانی شهرکرد و آمادگی ۳۰ گروه عملیاتی در خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری مراغه به بخش خدمات شهری

محمد مقتومی، شهردار مراغه با بیان اینکه درآمدهای حاصل از دریافت عوارض شهری پاسخگوی نیازهای هزینه‌ای شهرداری نیست، گفت: بر اساس بودجه بندی سال آینده، ۵۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری در بخش خدمات شهری هزینه می‌شود.

تخلیه روان آب‌های ناشی از بارندگی در آبادان

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت: با توجه به شدت بارندگی ۲۴ ساعت اخیر در آبادان روند تخلیه روان آب از معابر مناطق سه‌گانه این شهر با استفاده از ۵۲ دستگاه پمپ مکنده آب همچنان ادامه دارد.

آمادگی ۳۰ گروه عملیاتی برای دفع آب‌های سطحی در خرمشهر

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر گفت: در پی بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه ۳۰ گروه عملیاتی این شهرداری برای دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف این شهر بسیج شدند.

ترمیم ترانشه معابر در ناحیه شهید بابایی قزوین

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: آبان ماه امسال در ناحیه شهری شهید بابایی ۴۰۹ متر ترمیم ترانشه معابر انجام شده است.

انتقال خاک و نخاله‌های شهر گرگان به جرجان ۲۸

سیدمحمدرضا سیدالنگی، قائم مقام شهردار گرگان اظهار کرد: شهرداری گرگان در کارگروه پسماند و نخاله شهری نقطه‌ای در ۲۸ جرجان را معرفی کرده که شهروندان گرامی می‌توانند خاک و نخاله حاصل از عملیات اجرایی ساخت و ساز خود را به آن مکان منتقل کنند.

پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری بر اساس قانون ابلاغی

کیا علیزاده، معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری ساری گفت: بر اساس تبصره یک جز چهار بند الف از فصل سوم بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری‌ها و دهیاری از آذرماه امسال هرگونه اضافه‌کاری، مزایا و پاداش کارکنان چند روز پس حقوق مستمری پرداخت می‌شود.

احداث کوچه چترهای معلق در گچساران

سید مصیب موسوی‌نژاد، سرپرست شهرداری دو گنبدان گفت: برای نورپردازی پل هوایی و ایجاد سرپوش با چترهای معلق در یکی از خیابان‌های این شهرستان چهار میلیارد ریال هزینه شد.

رنگ آمیزی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس فردیس

شهرداری فردیس رنگ آمیزی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس معابر منطقه دو به طول ۱۳۰ متر در خیابان‌های اهری، پیک، ۱۶ متری حافظ، پارک منظریه، شهرک وحدت، نگارستان، رزکان، و بلوار امیرکبیر را انجام رسانده است.

حمله اراذل و اوباش به ایستگاه آتش‌نشانی در شهرکرد

عنایت الله رهنورد، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از حمله اراذل و اوباش به ایستگاه آتش‌نشانی این شهر خبر داد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی در این درگیری مصدوم نشده‌اند؛ فرد مورد نظر دارای سلاح سرد بود، عنوان کرد: در این درگیری فرد مورد نظر شیشه‌های ایستگاه آتش‌نشانی را شکسته و یکی از مأموران آتش‌نشانی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

جمع‌آوری ۵۰ قلاده سگ بدون صاحب در آستارا

شایان ناصری، معاون خدمات شهری شهردار بندر آستارا گفت: به منظور حفظ آرامش و کاهش نگرانی شهروندان، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ قلاده سگ بدون صاحب از سطح شهر آستارا زنده‌گیری و جمع‌آوری شده است.

کد خبر 543037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.