کلوپ: فکر می‌کنم واکسینه شدن در قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها تأثیر بگذارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است بازیکنان مخالف واکسینه شدن نباید توسط این باشگاه جذب شوند.

به گزارش ایمنا، اخبار حاکی از آن است که حدود ۳۰ درصد از بازیکنان شاغل در لیگ برتر هنوز تمایلی به تزریق واکسن کرونا نشان نداده‌اند و شیوع دوباره این بیماری در روزهای اخیر موجب لغو مسابقات فراوانی شده است. حالا یورگن کلوپ به انتقاد از این شرایط پرداخته و مدعی شد چنین بازیکنانی در آینده نباید در لیست خرید باشگاه‌های مختلف قرار بگیرند.

یورگن کلوپ گفت: "فکر می‌کنم واکسینه شدن قطعاً در امضای قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها تأثیرگذار خواهد بود. اگر بازیکنی اصلاً واکسینه نشود، برای همه ما یک تهدید دائمی خواهد بود. البته شاید خود آن بازیکن نخواهد سلامتی همه را تهدید کند و این‌طور نیست که او با خود فکر کند به دیگران اهمیتی نمی‌دهم، اما در واقع اینگونه است. شرایط از نظر سازماندهی در مورد بازیکنانی که تمایل به واکسن زدن ندارند، بهم ریخته و دشوار می‌شود. ما باید سناریوهای مختلفی را پیدا کنیم. یک بازیکن مبتلا به کرونا باید در رختکن دیگری لباس خود را عوض کرده، در سالن غذاخوری دیگری غذا بخورد، باید در اتوبوس دیگری نشسته و باید با ماشین دیگری رانندگی کند. اگر واقعاً می‌خواهید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید، انجام این کارها واقعاً دشوار است.

اگر مجبور شویم برای برگزاری بازی‌های بین‌المللی به کشوری دیگر سفر کنیم و برگردیم، او باید در شرایط قرنطینه قرار گیرد و این موارد در جذب یک بازیکن تأثیرگذار است. حتی باید محل اسکان دیگری برای بازیکنان واکسینه نشده فراهم کنیم و این اتفاق رخ نخواهد داد. من امیدوارم در آینده لازم نباشد دست به چنین کارهایی بزنیم."

منبع: ورزش سه

کد خبر 542964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.