آقای رئیس جمهور به فکر زاینده‌رود باشید/ اصفهان نباید فقط مالیات‌ دهنده باشد

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهروندان به درستی انتقاد می‌کنند که اتوبوس‌ها دودزا هستند، اما نمی‌دانند برای خرید اتوبوس‌های شش میلیاردی دولت کاری نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه ۲۸ آذرماه_ در نطق میان‌دستور خود در بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: از گذشته اصفهان باغ شهری بوده زنده به زاینده‌رود، با مردمانی رنجکش که بی‌منت دیگران زندگی می‌کردند. در دوران معاصر نیز اصفهان طلایه‌دار انقلاب اسلامی شد و اولین شهدای دوره مبارزه منتهی به پیروزی انقلاب، اولین اعزام نیرو در مبارزه با تجزیه‌طلبان و اولین شهدا در جبهه‌های خونین جنوب را تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه هرکجا نیاز به خط‌شکنی و فداکاری وجود دارد نام اصفهان می‌درخشد، سیل و زلزله، جهاد خانه‌سازی و محرومیت‌زدایی از این جمله است، ادامه داد: در حال حاضر اصفهان رنج دیده است، اما می‌گویند به کشاورز به جای حقابه پول و به شهر وعده جاری شدن زاینده‌رود می‌دهیم.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به رئیس جمهور، گفت: از زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی فقط وعده شنیده‌ایم، هر یک از رؤسای جمهور در کشور با وعده به مردم اصفهان، فقط رأی گرفتند و پس از آن قول‌ها و وعده‌ها را فراموش کردند، شما اینگونه نباشید و قبل از آنکه خیلی دیر شود به فکر آب و هوا و زاینده‌رود باشید.

وی با بیان اینکه اصفهان فقط نباید مالیات دهنده باشد و بار بر دوش شهر و شورای اسلامی شهر قرار گیرد، گفت: شهروندان به درستی انتقاد می‌کنند که اتوبوس‌ها دودزا هستند، اما نمی‌دانند برای خرید اتوبوس‌های شش میلیاردی دولت کاری نمی‌کند.

مصور گفت: آقای رئیس جمهور انتظار است زودتر به اصفهان بیایید، زیرا ما حرف‌هایی برای گفتن داریم.

کد خبر 542936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.