رابطه دمبله و بارسلونا روز به روز تیره‌تر می‌شود

رابطه بارسلونا و عثمان دمبله، ستاره جوان و فرانسوی این تیم هر روز در حال بدتر شدن است.

به گزارش ایمنا، قرارداد عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و علی‌رغم تلاش فراوان مدیران باشگاه اسپانیایی، هنوز توافقی برای تمدید صورت نرفته است. پیشنهاد اغوا کننده تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس و البته آینده نامعلوم پروژه باشگاه بارسلونا باعث ایجاد تردید در ذهن عثمان دمبله شده و به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته بعد از پنج فصل از این تیم جدا شود.

رابطه دمبله و بارسلونا روز به روز تیره‌تر

حتی ژاوی هم اخیراً شخصاً با عثمان دمبله جلسه‌ای داشته و به این بازیکن تضمین داده در صورت تمدید قرارداد با بارسلونا در آینده پیشرفت چشمگیری را تجربه می‌کند، اما حضور سرمربی جدید نیز تأثیری در تصمیم این بازیکن نداشته است.

اما هفته گذشته رفتارهای عثمان دمبله به شدت باعث عصبانیت مدیران بارسلونا و بدتر شدن رابطه طرفین شده است. این ستاره جوان در مراسم خداحافظی سرخیئو آگوئرو، مهاجم باتجربه بارسلونا غیبت کرده و این اتفاق در حالی رخ داد که اغلب بازیکنان برای وداع با سرخیو راهی استادیوم نوکمپ شده بودند. همچنین عثمان دمبله در مراسم رونمایی از پروژه "بارسا اسپای" نیز حضور پیدا نکرده و خود را نسبت به جریانات داخل باشگاه بی تفاوت نشان داد.

نشریه موندو دیپورتیوو با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران بارسلونا از دست عثمان دمبله عصبانی شده و تصور می‌کنند حتی در صورت تمایل به جدایی، جواب حمایت و محبت‌های باشگاه در پنج سال اخیر و به خصوص در مقطع مصدومیت‌های متوالی این بازیکن، چنین رفتاری نبوده است. به هر حال رابطه عثمان دمبله با باشگاه بارسلونا بدتر از گذشته شده و با ادامه این روند بعید به نظر می‌رسد فصل بعد شاهد حضور این بازیکن در استادیوم نوکپ باشیم.

رابطه دمبله و بارسلونا روز به روز تیره‌تر

منبع: ورزش سه

کد خبر 542855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.