پتنت جدید سامسونگ طراحی عجیب نوعی گوشی تاشو را نشان می‌دهد

پتنت جدید شرکت سامسونگ طراحی گوشی هوشمند تاشویی را نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن از هر دو جهت باز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند اخیراً به تولید گوشی‌های تاشو رو آورده‌اند، بعضی از طراحی‌های ارائه شده در این زمینه کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. آخرین پتنت شرکت سامسونگ که اخیراً منتشر شده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن با توجه به سلیقه کاربران به هر دو شکل عمودی و افقی باز می‌شود.

پتنت منتشر شده بیشتر بر طراحی خارجی این محصول تمرکز کرده است و به ویژگی‌های قسمت داخلی اشاره نشده است. البته می‌توان تصور کرد که قسمت‌هایی در بالا و سمت چپ دستگاه وجود دارد که می‌توانند با موتوری خاص نمایشگر را در جهت خواسته شده باز کنند. این موتورها معمولاً با استفاده از یک دکمه یا حرکت لمسی روی نمایشگر فعال می‌شوند.

به نظر می‌رسد که عرض دستگاه تا ۳۰ درصد و ارتفاع آن تا ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند. این فناوری باعث شده است که دوربین جلو و عقب گوشی ذکر شده در گوشه سمت راست بالای دستگاه تعبیه شود که حرکات صفحه نمایش تأثیری بر آن نداشته باشد. پس از گسترش صفحه نمایش، می‌توان از آن به عنوان صفحه کلید مجازی یا نمایشگری برای نمایش سایر برنامه‌ها مانند پیام رسان‌ها، دوربین و گالری عکس استفاده کرد. همانطور که مشخص است پتنت به این معنا نیست که دستگاهی با چنین مشخصاتی حتماً وارد بازار می‌شود، بلکه ممکن است چنین محصولی تولید نشود.

کد خبر 542841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.