هدفگذاری برای تولید ۱۳.۶ میلیون تن فولاد در سال ۱۴۱۰

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مناسب در استان را جزء اولویت های اساسی دانست و هدف گذاری این مجموعه را دستیابی به تولید ۱۳/۶ میلیون تن فولاد در سال ۱۴۱۰ اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان امین ابراهیمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های اساسی ما حرکت به سمت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مناسب در استان خوزستان است؛ مجموعه فولاد خوزستان چند مأموریت اساسی دارد. در کنار مأموریت اقتصادی یک مأموریت محلی نیز تعریف شده و آن هم توجه به مسئله سرمایه گذاری مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

وی تاکید کرد: متأسفانه استان خوزستان علی رغم دارا بودن مرز جغرافیایی گسترده، منابع آبی و انرژی متعدد، متناسب با منابع حرکت نکرده است که این رویه باید تغییر پیدا کند، امروزه در دنیا مصرف فولاد به عنوان یک شاخص اقتصادی در تمام کشورهای دنیا مطرح و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، بنابراین بایستی یک دورنمای مشخص و نقشه اجرایی کاربردی برای رسیدن به اهداف که هم شامل مصرف داخلی و هم صادرات است در شرکت فولاد خوزستان ترسیم شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به ظرفیت تولیدی فولاد خوزستان گفت: نیازی نیست که به سمت ایجاد ظرفیت‌های جدید برویم بلکه بایستی از طریق مدیریت مهارت و استفاده از دانش و تجربه شرکت‌های بزرگ و با بکارگیری ظرفیت‌های کوچک استان توان تولیدی خود را بالا ببریم و با استفاده از پتانسیل‌های موجود لجستیکی و معادل داخلی و خارجی می‌توانیم در صادرات موفق تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: ما توانمندی‌های متعددی داریم و می‌توانیم در صدور خدمات فنی و مهندسی و حرکت به سمت کارهای نوین و اصلاح سمت و سوهای قدیمی و نگاه به آینده تحولی در شرکت فولاد خوزستان ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد با استفاده از دیدگاه‌ها و ارائه نظرات همکاران بتوانیم یک نقشه عملیاتی و مالی برای رسیدن به تحول و هدف نهایی و موفقیت‌های بیشتر ترسیم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مناسب در استان جز اولویت‌های اساسی شرکت فولاد خوزستان می‌باشد و هدف گذاری این مجموعه دستیابی به تولید ۱۳/۶ میلیون تن فولاد در سال ۱۴۱۰ می‌باشد.

کد خبر 542760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.