روی قهرمانی جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام/ یک تا سه امتیاز قهرمان را تعیین نمی‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: روی جام حذفی این فصل حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام تا ناکامی دو فصل اخیر را با قهرمانی جبران کنیم.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نود ارومیه در جام‌حذفی در خصوص بازی و حریف ارومیه‌ای‌، اظهار کرد: با تیم ناشناخته‌ای بازی داریم، اما روز گذشته با بازیکنانم صحبت کردم و سعی می‌کنیم با جدیت کامل در دیدار فردا حاضر شویم و به‌هیچ‌وجه هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

وی درباره بازیکنان اصلی تیمش در بازی فردا، افزود: در دیدار فردا طبق صحبتی که با کادر فنی انجام دادیم تصمیم گرفتیم به چند بازیکن اصلی تیم استراحت بدهیم و بازیکنانی که در لیگ بیشتر بازی کرده‌اند، نیمکت‌نشین خواهند بود و از بازیکنانی که کمتر به آن‌ها میدان داده بودیم بازی می‌گیریم.

مظاهری تنها غایب ما است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: برای لیست هر دیدار با کادر فنی بحث و تبادل‌نظر داریم. بازیکنانمان خیلی‌خوب تمرین کرده‌اند اما برای تقابل فردا با نود ارومیه کاملاً آماده‌ایم و با جدیت تمام مقابل این تیم حاضر خواهیم شد.

مجیدی با اشاره به تنها غایب تیمش در دیدار فردا، تصریح کرد: رشید مظاهری تنها غایب ما در دیدار فردا خواهد بود که به‌علت مصدومیتش حین تمرین روز گذشته دچار آسیب شد و طبق صحبتی که با پزشک تیم انجام دادم مظاهری به بازی فردا نمی‌رسد و چند روز دیگر به تیم ملحق می‌شود.

حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده‌ایم

وی درباره اهمیت جام‌حذفی برای او و تیمش، گفت: با توجه به اینکه ۲ سال در فینال جام‌حذفی حضور پیدا کردیم ولی موفق به کسب جام نشدیم، امسال روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام و کاملاً تمرکزمان روی این فصل جام‌حذفی می‌گذاریم تا ناکامی دو سال اخیرمان در فینال و رسیدن به عنوان قهرمانی را جبران کنیم.

زمین دانشگاه تهران را گرفته‌ایم که کیفیت بسیار خوبی دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکل زمین تمرین استقلال که در هفته‌ها و فصل‌های اخیر معضل این تیم بوده، اظهار کرد: یکی از معضلات بزرگ ما زمین تمرین است که شرایط مناسب ندارد. با توجه به تلاش و پیگیری مسئولان باشگاه موفق شدند زمین دانشگاه تهران را در دسترس ما قرار دهند که بسیار کیفیت خوبی دارد و اگر بتوانیم در هفته یک جلسه در این زمین تمرین کنیم، بسیار خوب است اما مسئولان باشگاه همچنان به‌دنبال یک زمین تمرین خوب هستند.

با یک یا دو امتیاز شانس قهرمانی از دست نمی‌رود

مجیدی در خصوص رأی دیدار تیمش با گل‌گهر و سه بر صفر شدن نتیجه آن دیدار، خاطرنشان کرد: شرایط لیگ و بازی‌ها به گونه‌ای نیست که یک تیم با گرفتن یک یا دو امتیاز شانس قهرمانی‌اش از دست برود یا به‌دست آید. تمامی تیم‌هایی که در رتبه‌های بالایی جدول هستند، شانس قهرمانی دارند اما چیزی که مهم است، موفقیت ما در بازی‌های پیش‌رو است و اضافه‌شدن امتیاز خیلی برای من مهم نبود؛ همانطور که بازی پرسپولیس و سپاهان نیز به سود پرسپولیس سه بر صفر اعلام شد و فاصله ما با این تیم از ۲ به پنج رسید. با این حال فکر نمی‌کنم خیلی تأثیرگذار باشد، باید در ۲۰ دیدار آینده روند خوبمان را حفظ کنیم.

کد خبر 542750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.