لوا به رکورد استثنایی رونالدو رسید

ستاره لهستانی تیم بایرن مونیخ موفق شد به رکورد استثنایی رونالدو در گل‌های زده شده در یک فصل برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، در شب پیروزی چهار بر صفر بایرن مونیخ برابر وولفسبورگ در رقابت‌های بوندسلیگای آلمان، لواندوفسکی نیز موفق شد یک رکورد خارق‌العاده دیگر به ثبت برساند و سال ۲۰۲۱ را به بهترین شکل تمام کند.

ستاره لهستانی موفق شد چهل و سومین گل سال خود را در بوندسلیگا به ثمر برساند. تک گل او در دیدار برابر وولفسبورگ در واقع شصت و نهمین گل او در سال ۲۰۲۱ بود و به این ترتیب لوا موفق شد با رکورد کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۳ برابری کند. بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل تقویمی متعلق به لیونل مسی است که در سال ۲۰۱۲ موفق شد ۹۱ گل در طول سال بزند.

همچنین رکورد تاریخی گرد مولر افسانه‌ای، یکی از برترین گلزنان تاریخ بوندسلیگا نیز پیش از این توسط لوا شکسته شده است. گرد مولر در طول یک سال موفق به زدن چهل و یک گل در بوندسلیگا شده بود، با این حال لواندوفسکی چهل و سومین گل خود را نیز شب گذشته به ثمر رساند و از مولر عبور کرد.

به علاوه توماس مولر نیز چهارصدمین بازی خود در بوندسلیگا را با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل جشن گرفت. بدون شک در طی سال‌های اخیر همکاری مولر با لواندوفسکی باعث شده است تا این مهاجم گلزن، بتواند رکوردهای بی نظیری ثبت کند.

ستاره لهستانی پیش از این در طول رقابت‌های این فصل بوندسلیگا ۱۸ بار گلزنی کرده بود. با این حساب در حال حاضر تعداد گل‌های او از مجموع گل‌های زده شده توسط کل بازیکنان تیم وولفسبورگ بیشتر است. نکته جالب توجه این است که او تاکنون ۲۳ بار به وولفسبورگ گل زده است؛ بیش از هر تیم دیگری در بوندسلیگا.

کد خبر 542685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.