قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

به نظر می‌رسد که اینستاگرام مدت زمان نمایش ویدئوها در هر استوری را بدون بریدن آن به ۶۰ ثانیه افزایش خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام محدودیت‌های مختلف را کاهش داده است و روز به روز به امکانات این پلتفرم اضافه می‌کند. برای نمونه، اینستاگرام اخیراً آزمایش آپلود ویدئوها در استوری بدون بریده شدن آن‌ها را تا حداکثر ۶۰ ثانیه آغاز کرده است. هم اکنون در صورت آپلود کردن ویدئوی بیش از ۱۵ ثانیه در استوری، اینستاگرام به صورت خودکار آن را به قسمت‌های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم می‌کند و به صورت استوری‌های مجزا به نمایش می‌گذارد.

به نظر می‌رسد که به زودی این مدت زمان از ۱۵ ثانیه به ۶۰ ثانیه افزایش پیدا خواهد کرد، در این صورت اگر ویدئوی آپلود شده بیشتر از ۶۰ ثانیه باشد، اینستاگرام آن را به قسمت‌های ۶۰ ثانیه‌ای در هر استوری تقسیم خواهد کرد. این ویژگی هم اکنون در حال سپری کردن مراحل آزمایشی خود است و در صورت فعال شدن به اطلاع کاربران خواهد رسید.

علاوه بر این، پلتفرم اینستاگرام در حال بررسی رابط جدیدی است که امکان منشن کردن صفحات دیگر یا افزودن موقعیت در استوری را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. تغییرات ذکر شده تاکنون برای تعداد کمی از کاربران فعال شده است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 542596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.