عزم جدی شهرداری برای حذف پدیده کودکان کار در اصفهان/ پشتوانه علمی برای طرح‌های شهری

شهردار اصفهان با بیان اینکه به موضوع کودکان کار ورود کردیم، گفت: افرادی به هر علتی با استثمار کودکان به صورت تیمی و باندی فعالیت می‌کنند، در این راستا شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله استانداری و نیروی انتظامی مصمم است تا نسبت به رفع این پدیده اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده صبح امروز _شنبه ۲۷ آذرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته‌ای دو روز در مناطق مختلف شهرداری حضور پیدا کرده و ضمن خدا قوت به کارکنان، مسائل مربوط به هر منطقه را بررسی و سعی در رفع آنها با همفکری مدیران همان مناطق داریم.

وی افزود: در این راستا روز پنجشنبه به مناسبت روز حمل و نقل ساعت پنج بامداد در جمع رانندگان و کارکنان اتوبوسرانی حاضر شدیم در حالی که ساعت شیفت اول رانندگان به سمت شهر حرکت کرده بود؛ رانندگان قشری زحمتکش هستند که از ساعت چهار صبح در ترافیک شهر و هوای آلوده آن مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند بنابراین باید قدردان آنان باشیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش و اهمیت کار عالمانه در شهر، تفاهم‌نامه‌هایی بین شهرداری اصفهان و معاونت پژوهشی تمام دانشگاه‌های شهر منعقد شد، تصریح کرد: در این نشست تفاهم‌نامه‌ها رد و بدل شد تا در آینده کارهایی که در سطح شهر انجام می‌شود از پشتوانه پژوهشی و علمی بیشتری برخوردار شود.

قاسم زاده با تاکید بر اینکه خوشبختانه پدیده کارتن خوابی در شهر اصفهان برطرف شده است، گفت: اگر مردم مواردی را در این زمینه مشاهده کردند طی تماس با شماره ۱۳۷ این موضوع را به شهرداری اطلاع دهند چراکه برخی از این کارتن خواب‌ها مهاجر هستند و از شهرهای اطراف به اصفهان می‌آیند و ممکن است علی‌رغم مدیریت برای هدایت کارتن خواب‌ها چنین مواردی در سطح شهر همچنان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری برای رفع معضل کودکان کار پیش قدم شده تا این پدیده را در شهر اصفهان برطرف کند، خاطرنشان کرد: افرادی به هر علتی با استثمار کودکان به صورت تیمی و باندی فعالیت می‌کنند، در این راستا شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌ها از جمله استانداری و نیروی انتظامی مصمم است تا نسبت به رفع این پدیده اقدام کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: البته بخشی از کودکان نیازمند حمایت را تحت مراقبت دستگاه‌های حمایتی همچون بهزیستی قرار می‌دهیم تا در شهر اصفهان شاهد اینگونه پدیده‌های آزاردهنده اجتماعی نباشیم.

کد خبر 542586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.