تولید بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت در کارخانه شهرداری خمین

شهردار خمین گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۱۴ هزار و ۵۶۵ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری خمین تولید و در اجرای آسفالت معابری استفاده شده است.

ابوالفضل مرتضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تولید ۳۷ هزار و ۵۰۰ تن سنگ لاشه در کارگاه‌های شهرداری خمین در شش ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: بیشتر این سنگ لاشه‌ها در اجرای پروژه دیوارچینی رودخانه ساحلی فیروزآباد و احداث پل انتهای بلوار شهید باکری استفاده شده است.

وی افزود: در شش ماه اول امسال ۱۳ هزار و ۶۵۷ تن ماسه تولید شده است که صرف فعالیت‌های عمرانی سطح شهر توسط شهرداری و یا پیمانکاران شده است.

شهردار خمین گفت: یک‌هزار و ۷۸۳ تن ماسه بادامی، ۲۸۵۰ تن ماسه نخودی، ۳۳۲۵ تن ماسه بادی و ۸۳۳۷ تن بیس در سال جاری در کارگاه‌ها تولید شده که در زیرسازی آسفالت، تولید آسفالت، زیرسازی کف فرش‌ها، پوشاندن لوله‌کشی‌ها و غیره به کار رفته است.

مرتضیان افزود: در شش ماه اول سال جاری ۱۴ هزار و ۵۶۵ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری خمین تولید و در آسفالت معابر شهری استفاده شده است.

وی گفت: در کارگاه بتن پلاک شهرداری، ۶۰۰ مترمربع کف فرش به رنگهای طوسی، قرمز، زرد و ۲۷۰۰ عدد جدول در قالب ۵۰ پالت تولید شده است.

کد خبر 542578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.