ذوب آهن ۹۳ _ نیروی زمینی ۵۷/ گاندو ها پس از رهایی از کرونا نخستین پیروزی را کسب کردند

تیم بسکتبال ذوب آهن که به دلیل ابتلای بازیکنان خو دبه کرونا سه بازی نخست نیم فصل دوم را از دست داده بود، در هفته یازدهم رو در روی نیروی زمینی قرار گرفت و این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن که به دلیل ابتلای چند بازیکن خود به کرونا در آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال نتوانسته بود بازی‌های خود را مقابل تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان، مس کرمان و شهرداری گرگان برگزار کند، امروز جمعه _۲۶ آذر ماه_ در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن بسکتبال آزادی تهران به مصاف نیروی زمینی تهران رفت که این دیدار با نتیجه ۹۳ بر ۵۷ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر اول: نخستین امتیاز روی پنالتی آرمان زنگنه برای ذوب آهن ثبت شد. نیروی زمین با نتیجه پنج بر یک از ذوب آهن پیش افتاد، سجاد مشایخی روی یک حرکت انفرادی اختلاف را کم کرد. مشایخی تا اینجای کار عملکرد خوبی برای ذوب آهن داشته است. بازیکن نیروی زمین با یک پرتاب سه امتیازی تفاضل را بیشتر کرد، مهدی آقاکوچکی فول گل گرفت. بازی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به نفع نیروی زمینی است، علیرضا مرتضوی اولین بازیکن دو خطا شد. ذوب آهن با دو پرتابی که اکبری داشت یک امتیاز پیش افتاد. پوریا قنودی چهارمین خطای شخصی را انجام داد، فرید اصلانی با یک حرکت فردی ذوب آهن را به امتیاز ۱۴ رساند. سرمربی نیروی زمینی اولین وقت استراحت فنی را در خواست کرد، هر پنج بازیکن ذوب آهن که در زمین هستند، موفق به کسب امتیاز شدند. دو تیم به بازی برگشتند، آرمان زنگنه فول گل گرفت، بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۱ به نفع ذوب آهن است. احمدی با یک توپ ربایی ذوب آهن را به امتیاز ۲۰ رساند. تفاضل امتیاز دو رقمی شد، بازیکنان ذوب آهن که در اوایل بازی عقب بودند موفق شدند کوارتر اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به پایان برسانند.

کوارتر دوم: خطا بر روی آرمان زنگنه گرفته شد، دو پرتاب سهم این بازیکن است که دو پرتاب این بازیکن گل شد. بعد از گذشت هفت دقیقه بازیکنان نیروی زمینی به حلقه ذوب آهن رسیدند، بازی با نتیجه ۲۷ بر ۱۵ به نفع ذوب آهن است. آرمان زنگنه با خطا حمله‌ای که داشت سه خطا شد، قلی زاده فول گل گرفت و ذوب آهن را به امتیاز ۳۰ رساند. دو پرتاب برای بازیکن نیروی زمینی گرفته شد که این بازیکن هر دو پرتاب را از دست داد. فرزاد کوهیان تایم استراحت در خواست کرد، پرتاب سه امتیازی قلی زاده به گل تبدیل شد. بازی با نتیجه ۳۹ بر ۱۹ به نفع ذوب آهن پیش می‌رود. بازیکن نیروی زمینی با یک پرتاب سه امتیازی اختلاف را به عدد ۱۹ رساند، محدودیت خطای تیمی ذوب آهن به پایان رسید. کوهیان دومین تایم استراحت را گرفت، قلی زاده امتیاز فردی خود را به عدد ۱۱ رساند. کوارتر دوم با نتیجه ۴۶ بر ۲۶ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کوارتر سوم: نخستین امتیاز این کواتر توسط بازیکن ذوب آهن گرفته شد، بازی با نتیجه ۴۷ بر ۲۹ به نفع ذوب آهن پیش می‌رود، پرتاب سه امتیازی رضا صباغ برای نیروی زمینی به گل تبدیل شد. اختلاف به عدد ۲۱ رسید، پرتاب دو امتیازی مشایخی گل شد. شکراللهی در خواست تایم استراحت کرد، بعد از مدتی بازی این بار کوهیان در خواست تایم استراحت داد. سه امتیازی فرید اصلانی وارد حلقه نیروی زمینی شد، بازی با نتیجه ۶۷ بر ۳۶ به نفع ذوب آهن است. سومین پرتاب پیاپی سه امتیاز بازیکنان ذوب آهن به گل تبدیل شد و در نهایت ذوب آهن کوارتر سوم را با نتیجه ۷۲ بر ۳۶ پیروز شد.

کوارتر چهارم: فرید اصلانی روی یک حرکت زیبا فول گل گرفت و بازی سه امتیازی خود را کامل کرد، اختلاف امتیاز به عدد ۴۰ رسید. پرتاب سه امتیازی بازیکن نیروی زمینی وارد حلقه ذوب آهن شد، احمدی بازیکن ذوب آهن آسیب دید و از زمین خارج شد. کوهیان در خواست تایم استراحت کرد، بازی با نتیجه ۸۴ بر ۴۵ به نفع ذوب آهن است. خطا حمله از صفا نکویی اعلام شد، پرتاب دو امتیازی بازیکن نیروی زمینی وارد حلقه شد. صفا نکویی فول گل گرفت و نتوانست بازی سه امتیاز خود را تکمیل کند. پرتاب سه امتیازی بازیکن نیروی زمینی وارد حلقه ذوب آهن شد، بازی به نتیجه ۹۹ بر ۵۵ به نفع ذوب آهن پیش می‌رود، هر ۱۱ بازیکنی که برای ذوب آهن به میدان آمدند امتیاز کسب کردند. در نهایت این بازی با نتیجه ۹۳ بر ۵۷ به نفع ذوب آهن تمام شد.

کد خبر 542540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.