هوای اصفهان ناسالم برای عموم شهروندان/۱۲ ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ جمعه ۲۶ آذرماه _ در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۲ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _جمعه ۲۶ آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۲ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه‌های استانداری اصفهان ۱۶۵، خرازی ۱۶۸، ورزشگاه میثاق ۱۷۳، احمدآباد ۱۶۰، انقلاب ۱۶۶، پروین ۱۶۶، جی ۱۶۶، رودکی ۱۵۹، رهنان ۱۵۶، باهنر ۱۵۷، فیض ۱۵۶ و کاوه ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) قرار دارند و ایستگاه فرشادی با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۴۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه میرزا طاهر با شاخص ۵۲ نیز در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست، همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۱۱۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۹۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۱۴۲، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 542457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.