اقدامات سازمان عمران شهرداری بروجرد در محلات

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بروجرد گفت: این سازمان در راستای ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان در آذرماه اقداماتی را در سطح شهر بجنورد انجام داده است.

ایمان گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت مدیریت آب‌های سطحی در فصل بارش اشاره و اظهار کرد: در این راستا سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری اقدام به اجرای نیم جدول جهت دفع آب‌های سطحی کوچه یاس ۱۵ بلوار ارتش کرده و حفاری، خاک برداری و مخلوط ریزی مسیر ورودی نیاوران که دچار فرونشست شده بوده نیز انجام شده است.

وی افزود: خاک برداری و آماده سازی خروجی محله ۴۲ دستگاه به محور کمربندی و ترمیم و بهسازی جدول تکی انتهای این محله نیز از دیگر اقدامات سازمان بوده است.

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بروجرد به اقدامات سازمان در سطح محلات شهری اشاره و خاطرنشان کرد: بتن ریزی کف کانال (نهر) قشلاق محله علی آباد، کنده‌کاری جهت ترمیم و بهسازی جدول کوچه دانش کوی نور خیابان مدرس و اجرای جدول کتابی کوچه شهید پیریایی علی آباد از جمله اقدامات سازمان در سطح محلات شهر بوده است.

گودرزی ادامه داد: اجرای جدول کتابی کوچه شهید غفاری خیابان نظامی گنجوی، اجرای جدول کتابی به صورت بتن درجا کوچه شهید گیوه کی خیابان ۴۵ متری بسیج و اجرای جدول کتابی کوچه فرعی انتهای محله ۴۲ دستگاه از دیگر اقدامات سازمان در آذرماه بوده است.

کد خبر 542329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.