تبدیل راه‌آهن قدیمی به مسیر دوچرخه سواری در دانمارک

شهرداری وارده دانمارک تصمیم گرفته تا راه آهن قدیمی شهر را به یک مسیر تفریحی برای پیاده روی و دوچرخه‌سواری تبدیل کند که همه ساکنان و گردشگران از آن بهره مند شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این خط بیش از ۱۰۰ سال پیش (بین سال‌های ۱۹۱۶ تا ۱۹۲۰) ساخته شد و تا دهه ۱۹۶۰ برای انتقال زغال سنگ استفاده می‌شد. طبق بیانیه مطبوعاتی شهرداری وارده، آخرین قطار باری در سال ۲۰۱۲ از این ریل به حرکت درآمد و از آن زمان خط راه آهن به حال خود رها شده است.

از آنجایی که این خط به طول ۴۰ کیلومتر پیچ‌های تندی را شامل نمی‌شود، این پتانسیل را دارد که به یک مسیر دوچرخه سواری محبوب تبدیل شود. علاوه بر این، اطراف آن را طبیعت سرسبزی احاطه کرده است که آن را برای شهروندانی که از پیاده روی طولانی لذت می‌برند، جذاب می‌کند.

تبدیل راه‌آهن قدیمی به مسیر دوچرخه سواری در دانمارک

نمایندگان شهرداری در مورد این پروژه بلندپروازانه خاطرنشان کردند که تغییر خط راه آهن قدیمی فرصت‌های متعددی را ایجاد می‌کند و گردشگری داخلی را رونق می‌بخشد. علاوه بر این، ورزش و تحرک پایدار را ارتقا می‌دهد زیرا ساکنان اکنون تمایل بیشتری به پیاده روی یا دوچرخه سواری در منطقه خواهند داشت.

فراتر از این، شهرداری‌های دانمارک معتقدند که خط راه‌آهن پتانسیلی برای پیاده‌روی در مسافت‌های طولانی دارد زیرا از چندین مسیر اصلی دیگر عبور می‌کند. سورن لامبرتسن، رئیس کمیته مهندسی و ساخت و ساز در شهرداری، با اظهار نظر بیشتر در مورد پتانسیل مسیر، گفت:

"این مسیر ارتباطات بهتری را در منطقه‌ای ایجاد می‌کند که فرصت‌های تفریحی محدودی دارد و امیدوارم بتوانیم گردشگری داخلی را با مسیری که در محیط سبز ایجاد شده است، تقویت کنیم. "

شهرداری وارده در سال ۲۰۲۲ کار توسعه مسیر تفریحی را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 542327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.