تشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوین

پیش بینی می‌شود با پیدایش واگرایی مثبت در اندیکاتور مکدی و تکمیل شاخه c اصلاحی در صورتی که بتواند سطح ۵۰ هزار دلار را رو به بالا بشکند روند صعودی آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوساناتی را در ساعات گذشته پست سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· BTCتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوینبیت‌کوین ۴۹ هزار ۲۲ دلار.

· ETHتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کویناتریوم ۳ هزار و ۸۵۴ دلار.

· BNBتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوینبایننس‌کوین ۴ دلار ۳۲ سنت.

· ADAتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوینکاردانو ۱ دلار ۳۱ سنت.

· DOGEتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کویندوج‌کوین ۱۸ سنت.

· XRPتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوینریپل ۸۲ سنت.

· DOTتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوینپولکادات ۲۷ دلار ۲۰ سنت.

· SOLتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوینسولنا ۱۷۹ دلار ۹۱ سنت.

· SHIBتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوینشیبا این و ۰۰۰۰۳۴/. دلار.

· Avalancheتشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کویناوالانچ ۱۰۳ دلار ۷۵ سنت.

مواردی مانند: تتر(Tether) ، یو اس دی کوین(Usd coin) و بایننس یواس‌دی (Binance usd) استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده ۱ دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

تشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش بینی می‌شود با پیدایش واگرایی مثبت در اندیکاتور مکدی و تکمیل شاخه c اصلاحی در صورتی که بتواند سطح ۵۰ هزار دلار را رو به بالا بشکند روند صعودی آغاز شود.(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نمی‌باشد)

تشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۹ واحد

به طور کلی بازه عددی نمودار زیر بین ۰ تا ۱۰۰ بوده و دارای ۵ وضعیت می‌باشد که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

تشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوین

(Extreme Fear) این عبارت مربوط به بازه‌ی ۰ تا ۲۵ بوده و نشان دهنده‌ی وجود ترس شدید در بازار است. بعضی از تحلیلگران تکنیکال این موقعیت را مناسب برای ورود به بازار می‌دانند.

(Fear)این عبارت نیز زمانی نشان داده می‌شود که عدد نمودار بین بازه‌ی ۲۵ تا ۵۰ بوده و بیانگر وجود ترس در بین سرمایه گذاران است.

(Neutral) این عبارت متناظر عدد ۵۰ در نمودار می‌باشد و نشان دهنده‌ی برابر بودن میزان ترس و طمع در بازار است

(Greed) زمانی که نمودار اعداد بین ۵۰ تا ۷۵ را نشان دهند، شاهد این عبارت خواهیم بود و به معنی طمع سرمایه گذاران برای سود بیشتر می‌باشد.

(Extreme Greed) این آخرین وضعیت نمودار و مربوط به بازه‌ی ۷۵ تا ۱۰۰ می‌باشد که نشان دهنده‌ی طمع شدید کاربران است. تحلیلگران تکنیکال در مورد ورود به بازار در این مقطع هشدار می‌دهند زیرا بخاطر طمع کاربران و هجوم آنها به بازار قیمت‌ها بیش از حد بالا رفته و هر لحظه امکان ریزش وجود دارد.

دامیننس

تشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوین

· دامیننس بیت کوین: ۴۱.۰۹%

· دامیننس اتریوم: ۲۱.۳۰%

· دامیننس بی ان بی: ۴.۱۳%

· دامیننس تتر: ۳.۳۰%

· دامیننس سولنا: ۲.۳۰%

· دامیننس کاردانو: ۱.۹۶%

· دامیننس ریپل: ۱.۷۳%

· دامیننس پولکادات: ۱.۲۷%

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیاست. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

بانک‌های چینی به عموم مردم درباره مشکلات رمزارزها آموزش می‌دهند

شعب بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری چین شروع به «آموزش» عموم مردم در مورد خطرات ارزهای دیجیتال و پولشویی کرده‌اند.

به دنبال سرکوب تراکنش‌های ارزهای دیجیتال از طریق بانک‌ها و صنعت استخراج در سال جاری، بانک‌ها شروع به نمایش پیام‌هایی در شعب و اتاق‌های انتظار کرده‌اند و به مشتریان خود هشدار می‌دهند که از کریپتوها دوری کنند.

به گفته رسانه FJSen، شعبه دونگشان (استان فوجیان) بانک پس انداز پستی چین رویدادی یک ماهه را آغاز کرده است که کارکنان خود را به این بخش می‌روند و به اعضای جامعه اطلاع می‌دهند که دارایی‌های رمزارزی ابزار جرم هستند و اینکه آنها می‌توانند با انجام سرمایه گذاری‌های مرتبط با رمزارز در معرض خطر قرار گیرند.

این بانک از لزوم انجام “مسئولیت های اجتماعی” خود صحبت کرد و نام کمپین خود را “پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه با استفاده از ارز مجازی برای پولشویی” گذاشته است.

از اعضای کارکنان در حال بازدید از یک بازار شلوغ در شهر Xipu عکس گرفته شد تا بازاریان و غرفه‌داران را با مضرات کریپتو آشنا کنند و به دام تبلیغات مرتبط با کریپتو نیفتند.

این بانک به همراه بسیاری دیگر از بانک‌های تجاری پیشرو چینی، کمپین‌های مشابهی را در شعب دیگر راه اندازی کرده است. در همین حال، خبرگزاری دولتی شین‌هوا از طریق (CnStock) گزارش داد که مقامات مجری قانون در استان ژجیانگ و همچنین آژانس‌های ملی بررسی جرایم سایبری، ۳۶ آدرس IP متعلق به ۲۰ نهاد دولتی در هفت مورد را به‌طور تصادفی مرتبط با «تعدادی از نقض مقررات» مربوط به استخراج کریپتو بررسی کرده‌اند.

در این عملیات مشخص شد که پرسنل دولتی در ۱۴ مؤسسه از ۲۰ مؤسسه دولتی از منابع عمومی برای استخراج توکن ها استفاده می‌کردند. تعداد آنها شامل یک مدیر اتاق کامپیوتر به نام دینگ در مرکز آموزش حرفه‌ای در ناحیه شانگیو بود که از این تسهیلات برای استخراج ریون کوین (RVN) به مدت “۱۱۱ روز” با استفاده از سه دستگاه ماینینگ و قابلیت‌های اینترنتی این مرکز استفاده کرده بود.

معاون بانک انگلیس از رشد جایگاه رمزارزها می‌ترسد

دنیای کریپتو بار دیگر مورد حمله قرار گرفت، اما این موضوع جدیدی در برای جامعه رمزارزها نیست. جان کانلیف Jon Cunliffe، معاون ثبات مالی بانک انگلستان، به مردم در مورد احتمال کاهش قیمت رمزارزها هشدار داده است. این دارایی‌های رمزنگاری شامل رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و سایر آلت کوین‌های موجود در بازار است.

جان کانلیف توضیح داد: “ما واقعاً باید آستین‌ها را بالا بزنیم و به آن ادامه دهیم، تا زمانی که این موضوع به یک موضوع بسیار بزرگ‌تر تبدیل شود، باید چارچوب نظارتی برای مهار خطرات را داشته باشیم.”

وی افزود: نگران خطری است که دارایی‌های کریپتو ممکن است در صورت ادغام در سیستم مالی اقتصاد به همراه داشته باشد. او گفت: “من فکر می‌کنم نکته‌ای که باعث نگرانی می‌شود این است که چه زمانی با سیستم مالی ادغام می‌شود، زمانی که یک اصلاح قیمت بزرگ می‌تواند واقعاً بر سایر بازارها تأثیر بگذارد و بر بازیگران تثبیت شده بازار مالی نیز تأثیر بیشتری بگذارد.”

در اخبار دیگر، سیاستمداران در آمریکا نیز بر عقیده خود در مورد بازار رو به رشد رمزارزها تاکید کردند. به طور خاص، سناتور الیزابت وارن از ایالات متحده آمریکا در یک پست توئیتی توضیح داد که رمزارز می‌تواند به مصرف کنندگان و اقتصاد آسیب برساند.

“استیبل کوین‌ها برای مصرف کنندگان و اقتصاد ما خطراتی ایجاد می‌کند. آنها یکی از مخوف‌ترین بخش‌های دنیای رمزارزها، دیفای را پشتیبانی می‌کنند، جایی که مصرف کنندگان کمترین محافظت را در برابر کلاهبرداری دارند. رگولاتورهای ما باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، در مورد مهار آن جدی باشند.”

نقشه بازار رمز ارزها

تشکیل واگرایی مثبت و احتمال روند صعودی بیت کوین

کد خبر 542320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.