خداحافظی هالند با هواداران دورتموند؟

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل گروترفورث رفتار قابل تاملی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش ایمنا، دورتموند شب گذشته آخرین بازی‌های خانگی خود را قبل از آغاز سال جدید میلادی مقابل گروترفورث انجام داد؛ جایی که زنبورها با درخشش تکراری ارلینگ هالند موفق شدند حریف خود با سه گل شکست دهند. ستاره نروژی در این مسابقه دو گل به ثمر رساند و همچنان تیمش را در کورس رقابت حفظ کرد.

خداحافظی هالند با هواداران دورتموند؟

اما عجیب‌ترین اتفاق در پایان بازی رخ داد. به محض اتمام مسابقه ارلینگ هالند با حرکت در کل زمین یک رفتار قابل تأمل را از خود نشان داد که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان خداحافظی ستاره نروژی با هواداران دورتموند یاد کرده‌اند.

البته دورتموند تا بعد از شروع سال جدید میلادی دیگر در خانه به میدان نخواهد رفت و شاید این رفتار ارلینگ هالند به نوعی تبریک کریسمس بوده است. با این حال روی دیگر سکه می‌تواند این باشد که آن دو سالی که هالند و مدیر برنامه‌اش برای ماندن در دورتموند با سران این باشگاه توافق کرده بودند به پایان رسیده است و به نوعی غول نروژی با هواداران دورتموند وداع کرده است.

خداحافظی هالند با هواداران دورتموند؟

در هر صورت این ژست هالند شبهات زیادی را به وجود آورده است اما در عین حال بعید به نظر می‌رسد که او حداقل در ژانویه از دورتموند جدا شود. دورتموند در روز ۱۴ ژانویه یک بار دیگر در خانه به میدان خواهد رفت و باید دید که تا آن موقع چه اتفاقاتی حول این غول نروژی رخ خواهد داد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 542308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.