ابراهیم‌زاده: با این وضعیت داوری نمی‌شود نتیجه گرفت

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: ما فقط با تیم حریف نمی‌جنگیم، با داوری و عوامل بیرون نیز می‌جنگیم. خیلی راحت می‌گویند ندیدیم، با این وضعیت داوری نمی‌شود نتیجه گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ابراهیم‌زاده پس از دیدار ذوب آهن و هوادار تهران در رابطه با تغییر محل بازی، اظهار کرد: بازی به نقش جهان منتقل شد. در زمین خودمان تمرین کردیم و چون در حال ترمیم است، وضعیت افتضاح بود و بیشتر به تمرین فوتبال ساحلی شباهت داشت. شرایط چمن و ورزشگاه نقش جهان خوب بود اما برای ما حکم بازی خارج از خانه را داشت چون در این زمین تمرینی نکرده بودیم.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم، روی نقاط ضعف تیم هوادار کارکرده بودیم و فکر نمی‌کردیم این گونه گل بخوریم. گل تیم هوادار مشخص بود و جای بحثی وجود ندارد و صد در صد آفساید بود. هر هفته می‌گوئیم داوری اشتباه دارد. در بازی قبلی داور پنالتی ما را نگرفت، با این وضعیت نمی‌شود.

کاپیتان ذوب‌آهن تصریح کرد: ما تمرین می‌کنیم و برای نتیجه‌گیری زحمت می‌کشیم. مردم وقتی ما را بیرون می‌بینند، از ما توقع نتیجه دارند و برد می‌خواهند. جایگاه ذوب آهن اینجا نیست و لیاقت مردم بیش از این‌هاست. ما فقط با تیم حریف نمی‌جنگیم، باید با داوری و عوامل بیرون نیز بجنگیم. سرنوشت یک تیم دست داور می‌افتد و با یک پرچم اشتباه و یا یک سوت نتیجه را تغییر می‌دهد. نمی‌دانم شب چه طور می‌خوابند. خیلی راحت می‌گویند ندیدیم، در این صحنه اتفاق واضح بود و میلی متری نبود که بگوییم دیده نشده است. فکر می‌کنم دو متر داخل بود. واقعاً این طوری نمی‌شود نتیجه گرفت.

کد خبر 542220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.