می‌دانستیم جنگ سختی در خط هافبک داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌توانستیم در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسیم و بازی را با شرایط بهتری ادامه دهیم. دقایق پایانی نیمه اول کمی افت کردیم. با صحبت‌های بین دو نیمه، بازی را در نیمه دوم بهتر پیگیری کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زونیمیر سولدو پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری اظهار کرد: همانطور که قبلاً گفته‌ام، تمام بازی‌هایمان سخت خواهد بود. نفت مسجد سلیمان تیم دونده و با انگیزه‌ای بود. توانستیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی را کنترل کرده و موقعیت‌های خوب گلزنی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسیم و بازی را با شرایط بهتری ادامه دهیم. دقایق پایانی نیمه اول کمی افت کردیم. با صحبت‌های بین دو نیمه، بازی را در نیمه دوم بهتر پیگیری کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: می‌دانستیم جنگ سختی در خط هافبک داریم. حریف در لحظاتی از بازی، بیشتر صاحب توپ بود. اما در مجموع موقعیت زیادی به حریف ندادیم و متأسفانه خودمان هم نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم، استفاده کنیم.

سولدو در خصوص ممانعتش از انتقال یکی از بازیکنان مصدوم به بیرون از زمین در دقایق پایانی، خاطرنشان کرد: بازی با نتیجه یک بر صفر پیگیری می‌شد، دوست نداشتم یک نفر از مدافعان تیم در دقایق پایانی به بیرون برود، ریسک نکرده و اجازه خروج او از زمین را ندادم. هدفمان رسیدن به گل بود که خوشبختانه موفق هم شدیم.

وی اضافه کرد: مهدی حقیقت با اعتماد به نفس بالا، خوب کار کرد و من از عملکردش رضایت دارم. بازیکنان جوان خوبی در ادامه کار به تیم اضافه خواهند شد.

کد خبر 542216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.