تراکتور ۲ _ نفت مسجد سلیمان صفر/ تراکتور بعد از دو هفته شکست، پیروز از زمین بیرون آمد

تیم فوتبال تراکتور در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که با دو گل این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز رو در روی نفت مسجد سلیمان قرار گرفت که با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست داد.

دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی تبریز

داوران: مهدی سیدعلی، حسن انتظاری، علی رعیت و وحید زمانی.

ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: مهدی حقیقت، هادی محمدی، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، آرش قادری، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

سرمربی: سولدو

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، کرار جاسم، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان و هاتف نادری.

سرمربی: فراز کمالوند

کارت زرد:

نفت مسجد سلیمان: مسلم مجدمی (دقیقه ۵)

تراکتور: اکبر ایمانی (دقیقه ۳۹)، پیمان بابایی (دقیقه ۶۳)، علی دشتی (دقیقه ۷۶)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: رضا دهقانی (دقیقه ۱۴)، سامان نریمان جهان (دقیقه ۹۲)

شرح بازی: عزیزی خادم با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند. تراکتور در این بازی پیمان بابایی را در اختیار دارد، سولدو در این دیدار از دروازه‌بان چهارم خود مهدی حقیقت استفاده کرده است. تی تی ها در دقیقه ۱۴ توسط رضا دهقانی به گل اول رسیدند، این تیم بر خلاف بازی‌های هفته گذشته دفاع منسجم‌تری دارد. نفت مسجد سلیمان برای رسیدن به گل تساوی و تراکتور برای زدن گل بیشتر حمله می‌کنند ولی بی فایده است. داور یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

نیمه دوم: از دقیقه اول نیمه دوم بازیکنان تراکتور موقعیت سازی کردند، در آن طرف زمین نفت مسجد سلیمان جلو می‌آید ولی مدافعین تراکتور اجازه موقعیت سازی ندادند. نفتی‌ها در دقایق آخر نیمه دوم جلو کشیدند تا گل خورده را جبران کنند. پنج دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شد، در دقیقه ۹۲ بازیکنان تراکتور روی یک ضد حمله توسط سامان نریمان جهان به گل دوم رسیدند تا کار برای نفت مسجد سلیمان تمام شود و این بازی با پیروزی دو بر صفر تراکتور به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: بازیکن تراکتور ارسالی خوب روی دروازه نفت مسجد سلمان داشت که هم تیمی‌های او نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و مدافع نفت مسجد سلیمان توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۲۱: رزاق پور ضربه‌ای به سمت دروازه نفت مسجد سلمان زد که علی محسن زاده با یک عکس العمل به موقع توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۲۲: رزاق پور از نقطه کرنر توپی روی دروازه نفت مسجد سلیمان فرستاد که ضربه سر آرش قادری با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: کرار جاسم توپی رو دروازه تراکتور ارسال کرد که مسلم مجدمی قدر این موقعیت را ندانست و ضربه بی دقت این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: هدایتیان پاسی برای کرار جاسم در محوطه جریمه تراکتور فرستاد که ضربه این بازیکن دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه تراکتور بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: بازیکن تراکتور در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان شانس باز کردن دروازه این تیم را داشت ولی ضربه او کم جان بود و دروازه‌بان نفت به راحتی گرفت.

دقیقه ۵۹: پیمان بابایی از سمت چپ دروازه نفت مسجد سلیمان حرکت کرد و شوتی به سمت دروازه این تیم زد که دروازه‌بان نفت توپ گرفت.

دقیقه ۶۹: کرار جاسم از روی نقطه کرنر توپی فرستاد که ضربه این بازیکن مستقیم در چهار چوب دروازه تراکتور قرار گرفت و حقیقت با یک پرش خوب توپ را دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۱۴: رضا دهقانی با یک حرکت در عرض و ضربه بغل پا از بیرون محوطه جریمه موفق شد دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند.

دقیقه ۹۲: بازیکنان نفت مسجد سلیمان برای زدن گل تساوی جلو کشیده بودند که تراکتوری‌ها ضد حمله زدند و سامان نریمان جهان گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

کد خبر 542182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.