عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ آذرماه

در این بسته خبری از برنامه یلدایی شهرداری اردکان تا اعتبار۶۰ میلیارد تومانی نیروگاه ‌زباله‌سوز ساری و نوسازی اتوبوس‌های شهرداری بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای نیروگاه زباله‌سوز ساری

مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: ۶۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری در سال جاری تخصیص یافته است.

بهره‌برداری از دومین پارک بانوان رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: سه پروژه عمرانی مدیریت شهری در شرق رفسنجان در اواسط اسفندماه و در آستانه سال جدید تکمیل و افتتاح می‌شوند.

برنامه یلدایی شهرداری اردکان

احمد رضا متالهی اردکانی، شهردار اردکان گفت: در روزهایی که بذر امید در دل مردم بعد از دوران سخت کرونایی و با توجه به بهتر شدن شرایط اپیدمی کرونا نشانده شد، شهرداری اردکان با برنامه‌ریزی صورت گرفته سعی در ایجاد بستری شاد و بازارچه‌ای خاص برای استفاده شهروندان این شهر در شب‌های یلدا کرده است.

استانداردسازی تنها جایگاه سوخت سی‌ان‌جی قصرشیرین

بهزاد باقری، شهردار قصرشیرین گفت: این جایگاه سوخت شهرداری قصرشیرین تاکنون بدون دریافت استانداردهای لازم فعالیت می‌کرد و از این رو تعطیلی جایگاه بنا به ضرورت و برای تأمین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان، پیشگیری از بروز حوادث غیرقابل پیش بینی و توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای اداره استاندارد انجام شده است.

لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان

محمد آگاهی مند، شهردار شهر صالحیه بر لزوم احداث گرمخانه در شهرستان بهارستان تاکید کرد و گفت: در حوزه معتادان متجاهر نسبت به سایر شهرهای شهرستان بهارستان وضعیت بهتری داریم، اما شهرستان بهارستان نیازمند یک گرمخانه مناسب است که حتماً باید احداث شود تا به صورت متمرکز به شهرهای صالحیه، نسیم شهر و گلستان ارائه خدمات داشته باشد.

آغاز طرح نوسازی اتوبوس‌های شهرداری بوشهر

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه در راستای توسعه حمل و نقل عمومی طرح نوسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس این شهرداری آغاز شده است، گفت: اتوبوس‎‌ها با هدف تعمیر و نوسازی به خارج استان انتقال داده شده و هم اکنون نیز بازسازی پنج دستگاه آغاز شده است.

بهسازی سرعتکاه‌ها و تجهیزات ترافیکی خرمشهر

عملیات بهسازی سرعتکاه‌ها و تجهیزات ترافیکی سطح شهر توسط سازمان حمل و نقل شهرداری خرمشهر با هدف ایمن سازی معابر، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک آغاز شد.

مرمت معابر ناحیه مینودر قزوین

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: در راستای سهولت در رفت و آمد شهروندان آبان ماه امسال بیش از ۲۰۰ مترمربع لکه گیری و ترمیم ترانشه در ناحیه مینودر انجام شده است.

تأمین منابع آبی جدید برای فضای سبز سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار از تأمین منابع آبی جدید برای فضای سبز این شهر خبر داد و گفت: سبزوار دومین شهر استان در میزان سرانه فضای سبز است و در راستای تأمین آب پایدار جهت آبیاری فضای سبز، این سازمان اقدام به اخذ مجوزهای لازم از شرکت آب منطقه‌ای استان با مساعدت اداره امور منابع آب ناحیه غرب خراسان، جهت حفر چاه عمیق در بزرگراه ابریشم سبزوار کرده که نقش مهمی در آبیاری درختان و کاهش وابستگی به آب شرب شهری، خواهد داشت.

کد خبر 542180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.