با سرمایه‌گذاری خوب، آینده روشنی در انتظار هندبال ایران خواهد بود

سرمربی روسی تیم ملی هندبال جوانان معتقد است بازیکنان با استعدادی دیده است و با یک سرمایه‌گذاری خوب بر روی استعداد پایه‌ها می‌توان آینده روشنی برای هندبال ایران رقم زد.

به گزارش ایمنا، سرگی لیکولنکو سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران، در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا که قرار است مردادماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود، به صورت مرتب ادامه دارد. در این راستا دو اردوی اخیر تیم ملی جوانان در شوشتر و اصفهان برگزار شد که مهمترین هدف این دو اردو کسب آمادگی و تجربه لازم برای حضور در مسابقات بود.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف در اردوی اصفهان چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری ذوب آهن، فولاد سپاهان و سپاهان نوین و همچنین تیم‌های دسته یکی گیتی پسند و پرواز داشتیم که بازیکنانم عملکرد خوبی از خود نشان دادند اما نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید روی آنها کار کنیم تا برطرف شوند.

لیکولنکو خاطرنشان کرد: قرار است اردوی بعدی تیم ملی جوانان یک هفته مانده تا برگزاری تورنمنت بین‌المللی شوشتر در این شهرستان برگزار شود و پس از آن وارد مسابقات این تورنمنت می‌شویم.

وی افزود: اکثر تیم‌هایی که در تورنمنت‌های دوستانه شرکت می‌کنند، بیشتر به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم خود هستند و آنچنان به نتیجه اهمیت نمی‌دهند. مهم‌ترین هدف ما نیز برطرف کردن اشکالات و رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان است اما گوشه چشمی نیز به کسب بالاترین نتیجه نیز داریم.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران در ادامه درباره رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور که پس از وقفه‌ای دو ساله به علت شیوع کرونا، در آذرماه سال جاری در یزد برگزار شد، اظهار کرد: ۲۸ تیم در این مسابقات حضور داشتند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. بازیکنان خوب و با استعدادی دیدم و امیدوارم با برنامه‌ریزی فدراسیون سرمایه‌گذاری خوبی روی این استعدادها صورت گیرد تا آینده روشنی در هندبال ایران داشته باشند.

وی در پایان درباره رقابت‌های هشت جانبه نوجوانان در اصفهان که با قهرمانی تیم فرازبام خائیز دهدشت به پایان رسید نیز گفت: مسابقات خوبی بود، اما احساس کردم برخی تیم‌ها از آمادگی دوره قبل برخوردار نیستند؛ البته بازیکنان زیادی را زیر نظر گرفتیم تا آنها را در مسابقات آینده رصد کنیم.

کد خبر 542106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.