آمار کرونا کاشان ۲۴ آذر؛ ۲ فوتی و ۳۸ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۸ ابتلای جدید مبتلا به کروناویروس شناسایی شدند و دو مورد فوت در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان ثبت شده است.

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند که از این تعداد ۸ نفر بستری شدند.

وی افزود: در مجموع ۶۳ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که ۳۳ مورد مربوط به کاشان و ۳۰ مورد مربوط به آران و بیدگل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: پنج نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شدند که چهار نفر مربوط به کاشان و یک نفر مربوط به آران و بیدگل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوت شده در شهرستان آران و بیدگل دو نفر بوده و آماری از فوتی در این بازه زمانی در شهرستان کاشان ثبت نشده است.

مروجی در خصوص آمار واکسیناسیون تصریح کرد: تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول ۷۸.۳۳ درصد و در دوز دوم ۶۶.۳۹ درصد بوده است.

کد خبر 542061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.