رکوردشکنی پپ در شب جشنواره گل سیتی

گواردیولا موفق شد با یک پیروزی خارق‌العاده، رکورد تحسین برانگیز یورگن کلوپ را بشکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی موفق شد یک پیروزی دلچسب را به دست بیاورد و در دیدار برابر مارچلو بیلسا، مچ او را بخواباند. دیدار دو تیم منچسترسیتی و لیدز مهم‌ترین دیدار روز فوتبال اروپا بود که در نهایت با نتیجه هفت بر صفر به سود منچسترسیتی به پایان رسید. در این مسابقه شاگردان پپ عملکرد بسیار خوبی داشتند و در طول بازی توانستند تمام نقشه‌های تیم رقیب را نقش بر آب کنند.

در این مسابقه کوین دی بروینه دو بار برای سیتی‌زن‌ها گلزنی کرد و فیل فودن، جک گریلیش، ریاض محرز، جان استونز و ناتان آکه نیز دیگر گلزنان این تیم بودند. نکته جالب توجه گلزنی هر دو مدافع میانی منچستر در این مسابقه است.

با این حال، گل فیل فودن در این مسابقه، پانصدمین گل منچسترسیتی در دوران مربیگری پپ بود. این رکورد خارق‌العاده تنها در ۲۰۷ بازی به دست آمده و سریع‌ترین زمانی است که یک مربی موفق شده به این تعداد گل با تیمش برسد. پیش از این، رکورد رسیدن به ۵۰۰ گل در اختیار یورگن کلوپ بود که در ۲۳۴ بازی این کار را انجام داد. سرمربی تیم لیورپول همچنان با این تیم همکاری می‌کند و از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان محسوب می‌شود.

همچنین منچسترسیتی پیش از این تنها یک بار پیروزی بهتری به دست آورده بود. آن‌ها در سال ۲۰۱۹ موفق شدند با نتیجه هشت بر صفر از سد واتفورد عبور کنند و حالا پیروزی هفت بر صفر برابر لیدز، دومین پیروزی بزرگ منچسترسیتی در لیگ برتر بود که با سرمربیگری پپ گواردیولا به دست آمد.‌

کد خبر 542043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.