رونمایی از اتوبوس ویژه معلولان در بجنورد

شهردار بجنورد گفت: نخستین اتوبوس شهری مجهز به امکان حمل و نقل افراد کم توان و معلول در بجنورد رونمایی شده و آماده ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش ایمنا، جواد حمیدی راوری اظهار کرد: تقویت شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی، یک نیاز اساسی در شهری همانند بجنورد به عنوان مرکز استان، محسوب می‌شود که خود را برای توجه به آن متعهد می‌دانم.

وی به لزوم توجه به معلولان و افراد کم توان و ارائه خدمات به آنها نیز اشاره کرد و افزود: معلولیت یک محدودیت نیست و نباید این افراد خود را جدا از جامعه بدانند؛ اگرچه برای حضور اجتماعی با چالش‌های فراوانی مواجه‌اند، اما در جایگاه مدیریت شهری از هیچ تلاشی برای بهبود خدمات به آنها فروگذار نخواهیم بود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: اجرای طرح نگهداشت شهر نیز با رویکرد بهسازی معابر برای ارتقای کیفی زندگی شهروندی در حال انجام است که ایجاد رمپ برای تسهیل دسترسی تقاطع پیاده رو به خیابان، ایجاد دسترسی‌ها و توجه به مبلمان شهری برای افزایش قابلیت استفاده توسط افراد با توانمندی‌های متفاوت، از آن جمله است.

حمیدی راوری اضافه کرد: اکنون نیز پس از ۱۲ سال، نخستین اتوبوس خط واحد بجنورد مجهز به امکان حمل و نقل معلولین و افراد کم توان خریداری و همراه با یک دستگاه اتوبوس خط واحد اوورهال شده، آماده خدمات دهی به شهروندان است.

منبع: ایسنا

کد خبر 542020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.