اقدامات شهرداری برای ارتقا کیفیت زندگی در ۲ محله منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: دو محله دردشت و امامزاده اسماعیل از جمله محله‌های شاخص کم برخوردار این منطقه است که با اجرای پروژه‌های عمرانی مورد نیاز این محله‌ها ساماندهی می‌شود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کارشناسی‌های به عمل آمده در خصوص پروژه‌های محرک توسعه اظهار کرد: با توجه به حساسیت تیم جدید مدیریت شهری مبنی بر تمرکز بیشتر در محله‌های کمتر برخوردار، محله‌های دردشت (شهشهان) و امامزاده اسماعیل به عنوان دو محله شاخص در منطقه سه تعیین شده است.

وی افزود: طبق توافق با شهروندان و بررسی‌های کارشناسان مقرر شد برای ارتقای کیفیت محله‌ها پروژه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعریف شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اهم پروژه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام تصریح کرد: با توجه به اینکه این دو محله از محله‌های دارای بافت فرسوده و تاریخی است لذا در هر دو محله دفتر بازآفرینی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به هزینه بیش از ۱۵۰ میلیارد ریالی پروژه‌های تعریف شده در محله دردشت (شهشهان)، خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های عمرانی در دست اقدام در محله دردشت احداث خانه کودک و نوجوان، ورزشگاه ویژه بانوان و کودکان، احداث پارک دوستدار کودک، احداث گذر کمکی بازارچه دردشت، کف‌سازی و بدنه سازی محور دردشت، بهبود محیط جنوب مسجد جامع و طرح محله گردشگری شیخ بهایی خواهد بود.

کارگر افزود: پروژه‌های محله محور امامزاده اسماعیل با مشورت معتمدان محلی در حال طراحی توسط مشاوران است.

کد خبر 542013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.