اصفهان کمترین بهره را از منافع ملی می‌برد

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان بالاترین سهم پرداخت مالیات کشور را دارد، اما کمترین بهره را از منافع ملی می‌برد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر اصفهان، رسول میرباقری اظهار کرد: حدود ۲۰ سال است که حقابه کشاورزان این شهر پرداخت نمی‌شود، این کشاورزان در کنار مردم به صورت مسالمت‌آمیزی خواسته خود را در زمینه آب مطرح کردند که لازم است مسئولان کشور به این درخواست توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز اصفهان شهری برای زنده ماندن است نه زندگی کردن، گفت: کسی باور نمی‌کند اصفهان از تهران هم آلوده‌تر است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان بیشتر از همه کلانشهرهای کشور مهاجرپذیر است، گفت: اصفهان از مردم سایر استان‌ها و حتی دیگر کشورها به خوبی پذیرایی می‌کند اما خود با مشکلات عمده‌ای دست به گریبان است.

وی با اشاره به افزایش آمار بیماری‌های صعب‌العلاج، حاشیه نشینی و مهاجرپذیری، خاطرنشان کرد: اولویت دادن به حاشیه‌نشین‌ها و مناطق محروم و بافت فرسوده شهر باید در دستور کار شهرداری جدی‌تر از قبل قرار گیرد.

کد خبر 541991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.