نظر کارشناسان داوری در خصوص صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و سپاهان

دو کارشناس مطرح داوری کشور به بررسی دقیق صحنه‌های مشکوک دیدار امشب استقلال و سپاهان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و سپاهان از ساعت ۱۶ امروز سه‌شنبه - ۲۳ آذر ماه - در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت. این دیدار حساس را بیژن حیدری سوت زد که شب نسبتاً آرامی را گذراند. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل و حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

سرنگون شدن احمدزاده در محوطه استقلال

دقیقه ۵۷ امید نورافکن با پاس خود احمدزاده را در هجده قدم استقلال راه انداخت اما در برخورد با مدافع استقلال سرنگون شد و با وجود اعتراض سپاهانی‌ها، داور دستور به ادامه بازی داد.

رودنیل: ادامه بازی درست بود.

سلیمانی: به نظرم ادامه بازی از سوی داور کاملاً صحیح بود چون خطایی رخ نداد.

توپ‌گیری مشکوک از نورافکن

در وقت‌های تلف شده امید نورافکن به درون محوطه استقلال زد و توسط مدافعان این تیم نقش بر زمین شد اما باز هم حیدری اعتقادی به پنالتی نداشت.

رودنیل: تصمیم داور صحیح است.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: تیم داوری و به خصوص کمک داوران و به ویژه کمک داور دوم قضاوت خیلی خوبی داشتند. دقیقه ۷ در محوطه استقلال ادامه بازی درست بود. در دقیقه ۱۳ خطایی روی احمد زاده در محوطه رخ نداد. بازیکن شماره ۳۰ سپاهان (ولسیانی) دو خطا مشابه را در عرض چند دقیقه انجام داد و باید حتماً کارت گرفت. دقیقه ۵۱ تکرار ضربه دروازه نکته‌ای آموزنده بود و طبق قوانین در کلیه خطاها و شروع مجددها به نفع مدافعین باشد، مهاجمان تیم حریف باید از منطقه جریمه خارج شوند. زمان مفید این بازی ۵۶ دقیقه بود.

سلیمانی: بیژن حیدری قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت. گل استقلال کاملاً سالم بود چون بازیکن استقلال توپ را با سینه کنترل کرد و به نظرم برخوردی با دستش نداشت. خطاها و کارت‌ها نیز به اندازه و به موقع بود. در اغلب صحنه‌ها هم حیدری نزدیک به صحنه بود.

کد خبر 541903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.