مجیدی: تیم خوبی را شکست دادیم/ برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم

سرمربی استقلال گفت:تیم بسیار خوبی را شکست دادیم که بازیکنان خوبی هم داشتند. سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما سعی کردیم موقعیت به این تیم ندهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خوب و جانداری بود. توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. سپاهان تیم بسیار خوبی بود که توانستیم این تیم خوب را شکست بدهیم.

وی در مورد بیانیه برخی باشگاه‌های لیگ برتری در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر گفت: در این مورد صحبتی ندارم.

سرمربی استقلال در خصوص موقعیت‌های زیاد سپاهان و عملکرد خوب خط دفاعی افزود: گفتم تیم بسیار خوبی را شکست دادیم که بازیکنان خوبی هم داشتند. سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما سعی کردیم موقعیت به این تیم ندهیم. در نیمه دوم و پس از به ثمر رساندن گل در نیمه دوم سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم، از خط دفاعی تیمم بسیار راضی هستم، دنبال سه امتیاز بود و آن را به دست آوردیم.

مجیدی در خصوص اینکه آیا از شکل بازی تیمش رضایت دارد و اینکه آیا وقتی بازیکنانش را به زمین می‌فرستد به بازی زیبا اعتقادی دارد، گفت: صددرصد همینطور است. قبل از بازی هم گفتم ساختار استقلال به شکلی است که باید هجومی بازی کنیم اما از نفرات جوان استفاده می‌کنم برای اینکه تیم‌مان هجومی‌تر شود نیاز به زمان داریم. باز هم از بازیکن جوان استفاده خواهم کرد و به دنبال این هستیم فوتبال تهاجمی که در ذهن دارم اجرا کنیم.

کد خبر 541894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.