دیدار یوونتوس با مدیر برنامه دیبالا

یوونتوس برنامه‌های متعددی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان خواهد داشت که مهم‌ترین آن، تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، روز گذشته پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس در تورین ملاقات‌های مهمی با دو تن از مدیر برنامه‌های مطرح دنیای فوتبال داشت تا درباره موضوعات مهم صحبت کند.

دیدار ندود با مینو رایولا، ای جنت مطرح دنیای فوتبال و همچنین مدیربرنامه پائولو دیبالا انجام شد تا درباره قراردادهای آتی که باید باشگاه یوونتوس با طرفین به امضا برساند بحث و گفتگو کنند.

یوونتوسی‌ها روزهای شلوغی را سپری کرده و در حال حاضر خود را برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی آماده می‌کنند. باشگاه یوونتوس در حال حاضر اهداف مهمی برای خود در پنجره پیش رو ترسیم کرده و در تلاش است تا یک مهاجم و یک هافبک میانی جذب کند.

تصاویر منتشر شده از شام خوردن ندود با رایولا در یک رستوران منتشر شده که نشان دهنده رابطه خوبی نایب رئیس باشگاه یوونتوس با این مدیربرنامه مطرح است. رایولا در زمان بازی ندود نیز مدیربرنامه‌های این ستاره سابق بود. در حال حاضر دلیخت و پلگرینی، دو تن از بازیکنان یووه هستند که با رایولا قرارداد دارند.

منابع خبری گزارش کرده‌اند که در صورت ناکامی یوونتوس در صعود به لیگ قهرمانان اروپا، دلیخت در تابستان آینده می‌تواند از این تیم جدا شود. بدیهی است که بیانکونری نمی‌خواهد این ستاره هلندی جوان را از دست بدهد و تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام خواهد داد. همچنین خورخه آنتون، مدیر برنامه پائولو دیبالا نیز برای تمدید قرارداد کاپیتان یووه وارد مذاکره شده و احتمالاً مراحل پایانی به توافق رسیدن برای تمدید در حال سپری شدن است. قرارداد دیبالا در پایان فصل با یوونتوس به اتمام خواهد رسید و احتمالاً این بازیکن آرژانتینی قرارداد جدیدی به ارزش ۸ میلیون یورو سالانه تا ۲۰۲۶ با این باشگاه امضا کند.

کد خبر 541850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.