خدمات‌رسانی به مناطق محروم در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است

شهردار اهواز گفت: خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر اهواز از اولویت‌ها و برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی در دیدار با آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بیانات حکیمانه و دلسوزانه آیت‌الله کعبی در خصوص پیوست عدالت از جمله در خدمات‌رسانی به مناطق محروم، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، دفع آب‌های سطحی، فضای سبز و نظافت شهری را سرلوحه فعالیت‌های خود در شهرداری اهواز قرار خواهیم داد.

وی افزود: مجموعه شهرداری اهواز وظیفه ذاتی خود یعنی خدمات‌رسانی مداوم و مطلوب به تمامی مناطق شهر را در برنامه‌های خود دارد و در این راه به حمایت‌های بزرگان و علمای استان خوزستان نیاز دارد تا بتواند خدماتی در شأن مردم اهواز ارائه دهد.

شهردار اهواز تصریح کرد: علاوه بر وظایف شهرداری نسبت به مردم، شهروندان نیز می‌توانند با ایفای نقش خود به عنوان یک شهروند در جامعه شهری، مجموعه شهرداری را در ارائه خدمات بهتر همراهی کنند.

امینی در ادامه با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر اهواز از اولویت‌ها و برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری خواهد بود، گفت: سوق دادن خدمات شهری بیشتر به سمت مناطق کمتر برخوردار باعث افزایش ثروت و زیبایی این مناطق می‌شود.

کد خبر 541730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.