اهتمام ویژه برای مدیریت صحیح موقوفات هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نماینده مردم رفسنجان گفت: توجه ویژه به موضوع وقف و مدیریت صحیح موقوفات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، ظهر امروز دوشنبه _۲۲ آذرماه ۱۴۰۰_ حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان با دکتر پیرحسین کولیوند دیدار کرد.

وی حضور نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: آیت‌الله معزی شخصاً بر امور شرعی موقوفات، نظارت دقیق دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر پاسداری از اعتماد مردم را مهم‌ترین وظیفه خود در جمعیت هلال‌احمر برشمرد و گفت: این مهم را از تکالیف خود می‌دانم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان با اشاره به اینکه بیشترین موقوفات جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان است گفت: امروز ۸۵ درصد از موقوفات جمعیت هلال‌احمر در شهرستان رفسنجان است که این موقوفات؛ وقف نامه‌های دقیقی دارند.

وی گفت: موقوفات بر اساس آن چیزی که در وقف نامه ذکرشده مورداستفاده قرار گیرد.

نماینده مردم رفسنجان با مهم برشمردن فرهنگ وقف، ادامه داد: مدیریت صحیح موقوفات باعث می‌شود تا فرهنگ وقف در جامعه رشد کند، کسانی که قبلاً اموالشان را وقف کردند و امروز آثار و برکات وقفشان را مشاهده کنند دیگران را به وقف دعوت می‌کنند.

کد خبر 541708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.