اعزام نمایندگان کاراته اصفهان در کنار سایر کاراته‌کاهای ایران به قزاقستان

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: چهار ورزشکار و دو مربی از استان اصفهان در کنار سایر ملی‌پوشان کاراته‌کا در مسابقات آسیایی قزاقستان حاضر هستند.

حبیب‌اله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط کاراته استان اصفهان در این روزها اظهار کرد: با مربیان، پیشکسوتان و داوران دلسوز بومی که در حال حاضر در اختیار داریم در حال صعود به جایگاه‌های بالاتر هستیم و کاراته استان با کمک تمامی اعضای این رشته در مرحله پیشرفت و تعالی خوبی قرار دارد.

وی افزود: تیم کاتای بانوان نوجوان استان اصفهان متشکل از ملیکا سلطانی، یکتا داوری و تینا فتاحی به مربیگری فرناز رواخواه در اردوی تیم‌ملی و کنار سایر ملی‌پوشان حاضر هستند و پس از انتخاب شدن توسط فدراسیون قرار است همراه دیگر نفرات به مسابقات آسیایی در قزاقستان اعزام شوند.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان تصریح کرد: در بخش آقایان و باز هم رده نوجوانان در وزن ۵۵- محمد سواری در بخش کمیته و با مربی‌اش هادی عرب به‌همراه تیم‌ملی به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود و این جوانان نیز از اصفهان برای شادی مردم ایران تلاش خواهند کرد تا به اتفاق سایر ورزشکاران برای ایران افتخارآفرینی کند و موفق به کسب مقام شود.

ناظریان گفت: در سنین بزرگسالان علی رحیمی از اصفهان تا آخرین لحظات در اردوی انتخابی حاضر بود اما متأسفانه در مرحله پایانی اتفاقی که باید نیفتاد و در این سفر حضور نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابی تیم‌های ملی برای حضور کاراته‌کاها در رقابت‌های آسیایی قزاقستان، دو نفر از بانوان رده‌های سنی جوانان به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو دچار مصدومیت و ناچار به ترک اردو شدند.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان اظهار کرد: البته ورزشکارانمان به کمک مربیان در حال طی کردن مراحل پیشرفت هستند تا به جایگاه‌های واقعی‌شان برسند، اصفهان در مسابقات اخیر در کاتای تیمی کشور در رده بزرگسالان سوم شد و این نشان‌دهنده حرکت گام به گام کاراته استان به‌سوی موفقیت است.

ناظرین تصریح کرد: همچنین با توجه به پتانسیل خوب استان اصفهان، در بهمن‌ماه قرار است مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کاراته ایران به میزبانی استان اصفهان برگزار شود و قطعاً اتفاقات بهتری برای کاراته استان رقم خواهد خورد.

کد خبر 541685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.