استفاده بهینه از تجربیات هنرمندان بزرگ خطه جنوب

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بر تهیه نماهنگ برای روز ملی بندرعباس تاکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهر می توان شهر بندرعباس را بیشتر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره در جلسه علنی شورای شهر ضمن عرض تسلیت درگذشت هنرمند استان پویا پاسلار به جامعه هنری استان، اظهار کرد: از آقای صنعتگر به واسطه تولیدات ارزشی و حماسی که داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم و درخواست دارم همچنان با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از جوانان شهر بندرعباس علاقه مند به شروع فعالیت‌های هنری و موسیقی هستند که غلامرضا صنعتگر می‌تواند راهنمای خوبی برای آنها باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: از آقای صنعتگر درخواست می‌کنم برای روز ملی بندرعباس یک نماهنگ آماده و در آن روز ارائه دهند تا به معرفی بیشتر شهر بندرعباس کمک کند.

حسن سالاری، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز در ادامه ضمن عرض تسلیت درگذشت هنرمند مطرح استان پویا پاسلار مطرح کرد: غلامرضا صنعتگر سرمایه ملی هرمزگان و کشور است و باید از تجربیات این هنرمند بزرگ خطه جنوب در راستای خدمت به مردم در عرصه فرهنگ و هنر استفاده بهینه را برد.

وی گفت: می‌توان از ظرفیت بسیار بالای آقای صنعتگر برای ترویج فرهنگ و هنر و با توجه به اینکه استعدادهای خوب و درخشانی در زمینه هنر و موسیقی در استان و شهر بندرعباس وجود دارد برای آموزش علاقه مندان از تجربیات این هنرمند مطرح استان و کشور استفاده کرد.

در پایان سایر اعضا نیز ضمن تشکر و قدردانی از تولیدات ارزشی و حماسی غلامرضا صنعتگر خواستار همکاری بیشتر وی با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا شدند.

همچنین در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا از غلامرضا صنعتگر هنرمند مطرح استان و کشور تقدیر و تشکر بعمل آمد.

کد خبر 541684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.