مادران شهیدان «مجدیان» و «جودی» آسمانی شدند

مادران شهدای والامقام «عبدالرضا و غلامحسین مجدیان» از استان خوزستان و «محمدعلی و داود جودی» از استان قم دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهید خود پیوستند.

به گزارش ایمنا، بانو «شاهزاده جواهر فروش‌زاده» مادر شهیدان «عبدالرضا و غلامحسین مجدیان» در سن ۹۵ سالگی پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهید خود پیوست.

پیکر پاک این مادر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دزفول و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه در گلزار شهدای آن شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید «عبدالرضا مجدیان» سال ۱۳۴۱ متولد شد و سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در خرمشهر به شهادت رسید و شهید «غلامحسین مجدیان» سال ۱۳۳۰ متولد شد و سال ۱۳۶۲ در منطقه کردستان به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

همچنین بانو «زهرا سیفی کبود» مادر گرانقدر شهیدان «محمدعلی و داوود جودی» دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پیکر مطهر این مادر ایثارگر ساعت ۱۴:۳۰ امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه پس از تشییع در گلزار شهدای قم و در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

شهید «محمدعلی جودی» سال ۱۳۳۸ متولد شد و سال ۱۳۶۰ در منطقه بوکان به شهادت رسید و شهید «داوود جودی» متولد سال ۱۳۳۲، سال ۱۳۶۵ در حین عملیات به مقام شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

کد خبر 541680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.