اشتباه مهلک در قرعه کشی لیگ قهرمانان، مراسم تکرار می‌شود!

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد اما به خاطر یک اشتباه مهلک، این قرعه کشی باید تکرار شود!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعتی پیش قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‌های صعود کرده از گروه‌ها رقبای خود را شناختند.

با این حال در حین انجام مراسم قرعه کشی مشخص شد که اشتباه عجیبی توسط برگزارکنندگان قرعه کشی به وجود آمده که قرعه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است.

در جریان قرعه کشی بود که توپ منچستریونایتد توسط برگزارکنندگان مراسم به اشتباه در سبد آتلتیکومادرید قرار نگرفت و یونایتد به اشتباه مجدداً با ویارئال برداشته شد. این اشتباه تغییر قابل توجهی در قرعه کشی به وجود آورد و به همین دلیل، اعلام شده است که باید این مراسم تکرار شود.

عده‌ای گمان داشتند که این اشتباه در واقع عمدی بوده تا تقابل مسی و رونالدو را به جای یونایتد و اتلتیکو ببینیم. مسئله‌ای که فشارها و انتقادات را حتی بیش از پیش کرد.

منچستریونایتد بلافاصله پس از مراسم اعلام کرد که اعتراضی به قرعه‌کشی ندارد و ناراضی نیست اما خواستار شفاف سازی قرعه‌کشی است. رئال مادرید نیز اعلام کرد که تمایلی به تکرار قرعه کشی ندارد و قرعه آنها پیشتر مشخص شده و باید برابر بنفیکا بازی کنند.

در نهایت پس از بررسی‌های انجام شده توسط یوفا، قرار شد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا مجدداً ساعت ١٧: ٣٠ برگزار شود تا تیم‌ها یک بار دیگر لحظات پرهیجان و استرس را سپری کنند.

کد خبر 541668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.