عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ آذرماه

در این بسته خبری از اسکان سه هزار آسیب دیده در گرماخانه‌های شهرداری تا رفع خطر چراغ برق معلق جرجان و زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در مهاباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

قصرشیرین صاحب فرهنگسرا می‌شود

بهزاد باقری، شهردار قصرشیرین گفت: ایجاد فرهنگسرا به منظور حمایت از هنرمندان در رشته‌های مختلف و ارتقای فرهنگی این شهرستان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

ساماندهی دست‌فروشان بندرانزلی

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی از اجرای طرح رفع سد معبر در پیاده‌روها و ساماندهی دست فروشان در این شهر خبر داد.

زنده گیری سگ‌های بلا صاحب مهاباد

کمال خضری، کارشناس خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: با دستور شهردار جدید مهاباد و به منظور تأمین امنیت شهروندان به هنگام تردد در معابر شهری و با هدف رعایت مسائل بهداشتی، عوامل خدمات شهری شهرداری مهاباد در چندین اکیپ جداگانه اقدام به زنده‌گیری و جمع‌آوری سگ‌های بلا صاحب در سطح شهر می‌کنند.

تخصیص بیش از ۱۳ هزار تن قیر به شهرداری‌های فارس

امیرحسین جمشیدی، مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس از تخصیص ۱۳۵۰۰ تن قیر به ارزش بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های این استان خبر داد.

گام‌های بلند شهرداری اسلامشهر در بازآفرینی

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر اظهار کرد: محله قاسم آباد به دلیل عدم دسترسی مناسب به معابر اصلی از لحاظ شاخص‌های پدافند غیرعامل در معرض تهدیدهای جدی در مواقع بحرانی قرار داشت که امروز با ایجاد این دو معبر و دسترسی آن از خیابان زکات، گام مهمی در سهولت دسترسی ساکنین محله به معابر اصلی شهر برداشته شد.

رفع خطر از تیر چراغ برق معلق در جرجان گرگان

مرتضی فاضلی عارف، معاون حمل و نقل، زیربنایی و ترافیک شهرداری گرگان با بیان اینکه رفع خطر تیر چراغ برق وظیفه شهرداری نبوده گفت: با وجود آنکه وظیفه حفظ و نگهداری از تأسیسات روشنایی برعهده شرکت برق بوده است اما پرسنل شهرداری بلافاصله پس از مشاهده خطر نسبت به رفع آن اقدام کردند.

بهره‌برداری از پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در جنوب کمال شهر

داوود رئیسی زاده، سرپرست شهرداری کمال شهر ضمن تأکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری در راستای ارائه خدمات به شهروندان، گفت: خط جمع آوری آب‌های سطحی در منطقه خرمدشت واقع در جنوب کمال شهر به بهره برداری رسید.

اسکان ۳ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در گرمخانه‌های سنندج

صلاح‌الدین وکیلی، مدیر مرکز جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج گفت: از اول آبان ماه امسال تا کنون بیش از ۳ هزار نفر از آسیب‌دیدگان اجتماعی در گرمخانه‌های شهرداری اسکان داده شده‌اند.

کارخانه، شهردار پردیس شد

معارفه رضا کارخانه به عنوان شهردار پردیس با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

کد خبر 541653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.