شهرداری پلزن شیرینی بازارهای کرونا زده را خریداری کرد

شهرداری پلزن با خریداری شیرینی‌های پخته شده در بازارهای لغو شده کریسمس، علاوه بر کمک به زیان‌دیدگان محدودیت‌های کرونایی، هدایای بخش مددکاری خود را نیز تهیه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در ۲۶ نوامبر، جمهوری چک به دلیل افزایش موارد مبتلایان به کووید- ۱۹، وارد وضعیت اضطراری شد. در نتیجه، بازارهای کریسمس مجبور به تعطیلی شد و به این ترتیب صدها غرفه‌دار به دلیل تعطیلی ناگهانی متحمل ضرر شدند. مقامات محلی با درک اینکه اکثر فروشندگان بیشترین سود خود را در این زمان از سال می‌بردند، به سرعت راه‌هایی برای کمک به زیان دیدگان پیدا کردند. برای مثال، شهرداری پلزن جمهوری چک اعلام کرد که تقریباً هزار کلوچه شیرینی زنجبیلی را از غرفه‌داران بازارهای لغو شده خریداری کرده است.

شهرداری پلزن شیرینی بازارهای کرونا زده را خریداری کرد

شهرداری با خرید این شیرینی‌ها علاوه بر کمک به فروشندگان، از زحمات مددکاران اجتماعی خود نیز قدردانی کرد؛ این سازمان محصولات خریداری شده را بین کارکنان مؤسسه خدمات اجتماعی شهرداری و سایر مراکز پرستاری و نگهداری توزیع کرد.

شهردار پلزن در این رابطه گرفته است: "پس از ابلاغ مقررات دولتی در مورد لغو بازارهای جشن ظهور (مسیحیت) و کریسمس، ما به این فکر کردیم که چگونه در این شرایط به فروشندگان بازارهای پلزنن کمک کنیم. شهرداری هرسال هدایایی را برای قدردانی از مددکاران اجتماعی خود در نظر می‌گرفت و به این ترتیب امسال تقریباً هزار محصول شیرینی زنجبیلی که از بازارهای لغو شده جشن ظهور خریداری شده بود، به خدمتگزاران خود اعطا کردیم."

شهرداری با چنین اقداماتی به غرفه‌داران بازارهای لغو شده کریسمس نشان می‌دهد که به کسب و کار آن‌ها توجه دارد و به آن‌ها اهمیت می‌دهد؛ همزمان نیز قدردانی خود را از کار دشوار کارکنان بخش خدمات اجتماعی خود نیز نشان داد.

شهرداری پلزن شیرینی بازارهای کرونا زده را خریداری کرد

کد خبر 541632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.