۲ ایستگاه جدید در مترو تهران در پاییز افتتاح شد

شرکت متروی تهران اعلام کرد: افتتاح دو ایستگاه و پنج ورودی جدید در متروی تهران در پاییز امسال مدنظر شهرداری بود و اقدامات لازم صورت گرفت.

به گزارش ایمنا، شرکت متروی تهران اعلام کرد: پاییز امسال، فصل پر خیر و برکتی در حوزه فعالیت‌های شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بود. افتتاح ایستگاه شهید رضایی از خط شش در مهرماه رخ داد و در کنار این اتفاق خوب، پنج ورودی جدید نیز طی سه ماه گذشته به بهره برداری رسیده است.

ورودی‌های دوم ایستگاه‌های برج میلاد، بعثت، رودکی، مرزداران و همچنین ورودی سوم ایستگاه مهدیه از جمله افتتاحیه‌های جدید بوده است.

از طرف دیگر آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه توحید در خط هفت که یک ایستگاه تقاطعی مهم در شبکه خطوط متروی پایتخت به حساب می‌آید، حکایت از آن دارد که این ایستگاه نیز تا پایان آذرماه قابلیت و آمادگی بهره‌برداری دارد.

به مواردی که گفته شد، می‌توان آماده شدن مقدمات آغاز عملیات اجرایی دو طرح مهم شهری دیگر را هم اضافه کرد؛ یکی پروژه توسعه شرقی خط چهار و دیگری پایانه دولت آباد که مربوط به خط شش است. هر دو طرح مذکور به مرحله‌ای رسیده‌اند که امکان شروع عملیات اجرایی آنها تا قبل از آغاز فصل زمستان وجود دارد.

کد خبر 541601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.