زیباسازی محورهای ورودی مشهدالرضا در بهار ۱۴۰۱

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از برنامه‌ریزی گسترده برای زیباسازی محورهای ورودی مشهدالرضا در بهار ۱۴۰۱ و اجرای ۱۵ رویداد و المان تعاملی در منطقه ۱۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از پروژه‌های فضای سبز و خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری مشهد، اظهار کرد: با توجه به همزمانی اعیاد شعبانیه با نوروز ۱۴۰۱، ویژه برنامه‌های گسترده‌ای برای زیباسازی مشهدالرضا (ع) در نظر گرفته شده است که یکی از مهمترین آن‌ها زیباسازی ورودی‌های شهر مشهد است تا زائران با ورود به حریم این شهر، حضور در پایتخت معنوی ایران اسلامی و مضجع نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) را احساس کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر زیباسازی محورهای ورودی شهر، برنامه‌های جامعی به تفکیک مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد تدارک دیده شده است که در این میان علاوه بر اقدامات گسترده در زمینه استقبال از بهار، ۱۵ رویداد و المان تعاملی نیز در منطقه ۱۰ اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد علاوه بر اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای بهار ۱۴۰۱، اولویت‌های دیگری نیز به صورت ویژه پیگیری و اجرا شود که از آن جمله می‌توان به تکمیل شبکه جداسازی آب شرب از آب خام، تجهیز بوستان‌های منطقه به تجهیزات و تسهیلات ویژه توان یابان، احداث فضاهای اختصاصی بانوان و خانواده محور شدن بوستان‌ها اشاره کرد.

کد خبر 541593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.