شهردار ساوه: شهر را با یک مدل جدید و هوشمندانه اداره می‌کنیم

پس از صدور حکم شهردار جدید ساوه وی در مراسمی در جمع مدیران شهرداری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر رضا یوسفیان شهردار ساوه در این آئین ضمن تقدیر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر، گفت: من کار خود را از یک روستا کوچک و در سخت‌ترین شرایط آغاز کردم و بالاترین افتخارم این است که طی ۳۰ سال خدمت در حوزه مدیریت شهری، سو استفاده‌ای از بیت المال نداشته‌ام و به لطف خداوند دارای کارنامه سفید هستم.

وی افزود: امروز شهر ساوه با وجود داشتن رتبه ۱۰ هنوز به این جایگاه دست نیافته زیرا از لحاظ زیرساخت‌ها، فضای سبز و مبلمان شهری به حد استانداردهای لازم در مقایسه با شهرهای رتبه ۱۰ نیست.

وی با بیان اینکه قانون در انجام امور، فصل الخطاب ما بوده و خواهد بود، ادامه داد: امروز الگوی مدیریت هوشمند شهری، راهکاری نوین برای بهبود مدیریت شهری است و باید در مدیریت شهری ساوه از یک مدل جدید و هوشمندانه یعنی فکر جدید، مشارکت، توانمندسازی فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

همچنین احمد حاج امینی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در این مراسم اظهار کرد: از زحمات چهارساله شهردار اسبق نیز قدردانی می‌کنیم زیرا وی تلاش‌های خوبی در جهت توسعه شهر ساوه داشت.

وی تصریح کرد: از امروز دوره جدیدی از خدمت در شهر ساوه آغاز می‌شود و ما معتقدیم که هیچ اتفاق خوب و کار مثبتی اتفاق نخواهد افتاد مگر در سایه همدلی، اتحاد، صمیمیت، یکرنگی و در کنار هم بودن زیرا نتیجه آن در مجموعه مدیریت شهری آن نصیب مردم می‌شود و در غیر این صورت مردم زیان خواهند کرد.

حاج امینی یادآور شد: امروز مجموعه مدیریت شهری و شورا همدل و متحد در خدمت شهردار هستند و ما ۹ عضو شورای اسلامی شهر از شهردار تا زمانی که در راستای منافع شهر و شهروندان و خواسته‌های مردم، نه خواسته‌های شورا، گام بردارد قاطعانه حمایت می‌کنیم.

وی گفت: شورای ششم می‌خواهد تا با در کنار هم بودن به سوی رشد و تعالی شهر ساوه حرکت کند و از سویی دیگر شورا به وظیفه ذاتی خود که همان نظارت بر شهرداری و دیگر دستگاه‌های عمومی شهر است غافل نخواهد شد زیرا شورا فقط شورای شهرداری نیست.

رئیس شورای شهر ساوه در ادامه به لزوم تکریم ارباب رجوع، توجه به نظم در ورود و خروج کارکنان، ساماندهی نیروهای موجود در شهرداری و بررسی جذب نیروهای جدید در سال جاری تاکید و اظهار کرد: جذب هر نیرو در شهرداری باید بر اساس فرایند قانونی باشد.

وی همچنین بر ساماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، ایجاد انگیزه در کارکنان، بررسی مشکلات مناطق شهرداری، عدم ورود شورا در انتصابات مدیران شهرداری نیز تاکید کرد.

وی افزود: همچنین از شهردار می‌خواهیم تا اصل شایسته سالاری را در گزینش مدیران شهرداری مد نظر قرار دهد و ما اعضای شورای اسلامی دوره ششم با تجربه‌ای از دوره گذشته در کنار شهردار تلاش می‌کنیم تا در جهت توسعه شهر ساوه گام‌های خوبی برداریم.

کد خبر 541518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.