جمع‌آوری ۲۹۱ خودرو فرسوده در شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در هشت ماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۵۸۰ اخطاریه صادر شده و ۲۹۱ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در هشت ماه سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۱۹ هزار و ۵۱۳ تذکر و پنج هزار و ۹۴۲ اخطاریه صادر و رفع تخلف ۱۷ هزار و ۸۴۴ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد چهار هزار و ۲۰۸ اخطاریه صادر و یک هزار و ۸۵۲ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هشت ماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۵۸۰ اخطاریه صادر شده و ۲۹۱ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۴۸۱ نفر دست‌فروش و ۲۵۱ نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در هشت ماه سال ۱۴۰۰ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از مواردی مانند افزایش طبقات یک هزار و ۹ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز دو هزار و ۸۴۶ ساختمان، تبدیل وضعیت ۹۶۹ ساختمان و فعالیت ۱۰ هزار و ۸۳۸ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا ۱۱ هزار و ۶۷ مورد اخطاریه صادر شده و یک هزار و ۲۸۵ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۳۳۵ رأی اجرا و ۵۲۱ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هشت ماه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها یک هزار و ۴۲۲ رأی اجرا شده است.

کد خبر 541493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.