عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ آذرماه

در این بسته خبری از ساماندهی ورودی‌های زرند تا تولید خاک برگ توسط شهرداری شاهین شهر و رونمایی از سردیس سردار دل‌ها در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ایمن سازی گذر عابرپیاده شمال میدان مادر

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح ایمن سازی گذر عابرپیاده شمال میدان مادر و اجرای چپ گرد شمال شرقی میدان توسط نیوجرسی تهیه شد.

کاشت گسترده گل‌های کاغذی در پارک‌های خرمشهر

کاشت گسترده گل‌های کاغذی در پارک‌های سطح شهر توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر و با هدف ایجاد جلوه‌های زیبای بصری در پارک‌ها و افزایش روحیه و نشاط شهروندان آغاز شد.

بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: بدهی این دستگاه خدمات‌رسانی شهری ۱۰۰ میلیارد تومان است در حالی که هم اکنون تنها ۲ میلیون تومان موجودی دارد.

ساماندهی ورودی‌های زرند

علی ضیاالدینی، شهردار زرند در بازدید از ورودی‌های شهر زرند با بیان اینکه مبادی ورودی شهر یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است، اظهار کرد: اولویت ما در شهرداری ارتقا کیفیت سیما و منظر شهری در ورودی‌ها و میادین و فضاهای سبز می‌باشد و متأسفانه ورودی‌های شهر زرند زیبنده شهر نیست و رهگذران از این طریق با ورود به شهر اولین تصویر از شهر را در ذهن خود تداعی می‌کنند.

رونمایی از سردیس سردار دل‌ها در سنندج

صبح امروز و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و جمعی از مسئولان استانی از سردیس سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد. سردیس این شهید معزز در بلواری که سال گذشته بنام این شهید مزین شده بود (میدان بسیج) نصب و رونمایی شد.

تولید خاک برگ توسط شهرداری شاهین شهر

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر گفت: پاییز برگ ریزان یکی از تابلوهای زیبای طبیعت است و ده‌ها رنگ در این تابلوی خیره کننده نقش آفرینی می‌نمایند که این برگ‌ها پس از جدا شدن از درختان می‌توانند به شیوه دیگری در زندگی انسان‌ها نقش مثبت ایفا کنند که در این راستا طرح جمع آوری برگ درختان سطح شهر و تبدیل آن به خاک برگ آغاز شده است.

آسفالت معابر شهرک شهید مفتح

مهدی حدیدی نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند گفت: خیابان‌های شهید یوسفی و شهید اربابی واقع در شهرک شهید مفتح روکش آسفالت شد.

احداث ۲ ایستگاه تاکسی در محمد شهر

محمود مهران‌پور، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری محمد شهر از احداث دو ایستگاه تاکسی در این شهر با ظرفیت ۳۴ خودرو خبر داد.

راه‌اندازی گرمخانه‌های فردیس

علی اصغر سلیمانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس از راه اندازی گرمخانه‌های شهر فردیس خبر داد و اظهار کرد: این اقدام با توجه به آغاز فصل سرما در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.

کد خبر 541442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.