همه در فنلاند صاحب فرودگاه می‌شوند

بزرگ‌ترین فرودگاه فنلاند اکنون یک تجربه منحصر به فرد برای مشتریان خود ارائه داده است؛ مسافران می‌توانند برای لحظاتی نام خود را بر سردر فرودگاه مشاهده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هفته گذشته، بزرگ‌ترین فرودگاه فنلاند اعلام کرد که به مسافرانش اجازه می‌دهد نام فرودگاه را موقتاً تغییر دهند. در واقع، فرودگاه به همه این امکان را می‌دهد که برای مدت کوتاهی فرودگاه هلسینکی را به اسم خود نام‌گذاری کنند و آن را در تابلوی رسمی نمای فرودگاه مشاهده کنند.

اغلب فرودگاه‌های سراسر جهان همیشه به نام شخصیت‌های با نفوذ و مشهور (به عنوان مثال، فرودگاه شارل دوگل در پاریس، فرودگاه لئوناردو داوینچی در رم، و فرودگاه جان اف کندی در شهر نیویورک) نام‌گذاری شده است؛ این ابتکار باعث می‌شود فرودگاه هلسینکی برای اولین بار در جهان از نام مشتریان خود استفاده کند.

همه در فنلاند صاحب فرودگاه می‌شوند

اقدام جدید فرودگاه به عنوان نمادی برای تعهد به مسافران و احترام به مشتری است. کاتیا سیبرگ، معاون بازاریابی و تجربه مشتری در شرکت Finavia در این رابطه گفته است:

"ما به طور جدی معتقدیم که فرودگاه‌ها باید همیشه در خدمت مسافران باشند. آن‌ها بدون مشتریان چه خواهند بود؟ بسیار مفتخریم که اولین فرودگاه در جهان هستیم که در واقع نامش را به نام شما، من و همه ما می‌گذاریم. "

فرودگاه هلسینکی به دنبال تقویت موقعیت خود به عنوان قطب اصلی انتقال اروپای شمالی است. بنابراین، سرمایه‌گذاری زیادی بر پروژه‌هایی انجام می‌دهد که حول محور ایجاد یک تجربه مشتری با استاندارد بالا برای مسافران می‌چرخد. علاوه بر این، فرودگاه هلسینکی تمام تلاش خود را برای ایجاد جریان ترافیک روان، ارائه خدمات جذاب و زمان جابجایی کوتاه‌تر انجام می‌دهد.

همه در فنلاند صاحب فرودگاه می‌شوند

کد خبر 541434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.