ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای رفع معضلات شهری از جمله آلودگی هوا باید سیستم حمل و نقل عمومی خود را ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه ۲۱ آذرماه_ در بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، در تذکر خود اظهار کرد: برای حل معضل آلودگی هوا باید در ابتدا از خودمان شروع کنیم چراکه ما مدیران شهر هستیم و اگر می‌خواهیم از تلفات و آسیب به مردم جلوگیری کنیم باید اقدامات لازم را در این راه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پس از گذشت چهار ماه از دوره جدید مدیریت شهری توجه به اقدامات برای رفع آلایندگی هوا امری مهم است و باید از این جلسات خروجی خوبی داشته باشیم، افزود: برای رفع معضلات شهری از جمله آلودگی هوا باید ابتدا کار را از خودمان آغاز کرده و سیستم حمل و نقل عمومی خود را ساماندهی کنیم.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به عنوان نمایندگان مردم باید تا حد توان مسائل را حل کنیم و سپس خواستار اقدامات سایر نهادها باشیم، تصریح کرد: اکنون متهم هستیم که سیستم ناوگان حمل و نقلی شهر آلودگی‌های زیادی را ایجاد کرده است، بنابراین در همین راستا از هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر درخواست می‌کنیم که به این موضوع توجه کند تا شرایط زندگی در شهر بهتر شود.

کد خبر 541377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.