هوای اصفهان برای عموم شهروندان ناسالم است/یک ایستگاه در وضعیت بنفش

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ یکشنبه ۲۱ آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۹ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ یکشنبه ۲۱ آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۹ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان رودکی ۲۵۲ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش)، خیابان‌های جی با شاخص ۱۸۲، انقلاب ۱۶۸، احمدآباد ۱۶۲، رهنان ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) قرار دارند و ایستگاه‌های فیض با شاخص ۱۴۲، پروین ۱۳۸، خرازی ۱۴۸، ورزشگاه میثاق ۱۳۳، فرشادی ۱۳۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باهنر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست، همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۹۱ در وضعیت سالم قرار دارند.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۸۶ در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 541295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.