جزئیات جمع‌آوری و نگهداری از معتادان کارتن‌خواب اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به سردی هوا به دنبال یک اقدام اساسی برای ساماندهی معتادان و کارتن‌خواب‌ها هستیم تا با ترک اعتیاد خود به آغوش خانواده برگردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله ابوطالبی در برنامه تلویزیونی "اینجا اصفهان" اظهار کرد: ساماندهی کارتن‌خواب‌ها در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد، زیرا در نظر داریم با همکاری دستگاه‌های مربوطه بتوانیم به شهر ایده آل برسیم.

وی افزود: با توجه به سردی هوا به دنبال یک اقدام اساسی برای ساماندهی معتادان و کارتن‌خواب‌ها هستیم تا با ترک اعتیاد خود به آغوش خانواده برگردند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا در یک عملیات جدی با تعامل سایر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه صاحب‌الزمان (عج) شهرداری نگهداری از کارتن‌خواب‌هایی که به دام اعتیاد گرفتار شده‌اند را در کمپ‌ها به مدت پنج ماه با هزینه خود آغاز کرده است.

ابوطالبی از شهروندان اصفهانی درخواست کرد: چنانچه افراد کارتن‌خواب و سرگردان در معابر و اماکن عمومی را مشاهده کردند، موضوع را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند تا اکیپ‌های مربوطه، سریعاً به محل اعزام شده و نسبت به انتقال و تحویل این افراد اقدام کنند.

کد خبر 541291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.