اجرای طرح کاداستر در اراضی شهری لوندویل

شهردار لوندویل از اجرای طرح کاداستر (عملیات نقشه‌برداری در اراضی فاقد سند مالکیت رسمی) در این شهر خبر داد.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به آرای متعدد هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و ابلاغیه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان، صدور پروانه ساختمانی برای زمین‌های نسقی و مبایعه‌نامه ممنوع است و شهرداری لوندویل نیز از این پس برای زمین‌های فاقد سند مالکیت رسمی، پروانه ساختمانی صادر نمی‌کند.

وی افزود: از یک ماه پیش، شهرداری لوندویل با هماهنگی بنیاد مسکن، طرح کاداستر را در اراضی دارای اعیانی و فاقد اعیانی و سند مالکیت رسمی در محدوده این شهر آغاز کرده است.

شهردار لوندویل گفت: پس از اتمام نقشه برداری در اراضی فاقد سند مالکیت رسمی، مدارک شهروندان ازجمله نسخ، فروش‌نامه و مبایعه‌نامه به اداره بنیاد مسکن ارسال می‌شود و سپس برای صدور سند مالکیت رسمی در اختیار اداره ثبت اسناد و املاک قرار می‌گیرد.

یاورپور، تسریع در رسیدگی همزمان به تعدادی زیادی پرونده اراضی دارای اعیانی و فاقد اعیانی و صدور مالکیت رسمی را از مزایای طرح کاداستر دانست و از شهروندان لوندویل خواست، در این طرح با شهرداری همکاری کنند تا نقشه برداری در اراضی محدوده شهری تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.‌

کد خبر 541059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.