ساعت هوشمند سامسونگ با نمایشگر رول شدنی

اخیرا پتنتی از سامسونگ به اشتراک گذاشته شده است که ساعت هوشمند با صفحه نمایش رول شدنی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ ماه گذشته نمایشگرهای OLED رول شدنی، تاشو و کشویی خود را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی لپ تاپ‌ها معرفی کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که این فناوری برای ساعت‌های هوشمند نیز مورد استفاده قرار بگیرد، اخیراً نیز پتنت‌های جدیدی از ساعت‌های هوشمند با صفحه نمایش رول شدنی منتشر شده است.

پتنت ذکر شده سامسونگ دوم ژوئن ۲۰۲۱ در دفتر جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت شد و ۹ دسامبر نیز منتشر شد. با توجه به اطلاعاتی که در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که نمایشگر ساعت هوشمند ذکر شده را می‌توان با فشار دادن یک دکمه یا از طریق فعال‌سازی صفحه لمسی گسترش داد. هنگامی که نمایشگر باز می‌شود، قاب بیرونی ساعت منبسط می‌شود و به نمایشگر اضافی که درون بدنه ساعت قرار گرفته است، اجازه می‌دهد که گسترش پیدا کند و اندازه آن را ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.

فناوری صفحه نمایش رول شدنی به کاربران این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرند کدام بخش از دو صفحه نمایش رول شدنی ساعت هوشمند باز شود. به نظر نمی‌رسد که رول شدن صفحه نمایش ساعت هوشمند سامسونگ مانع عملکرد دوربین آن شود. هنوز مشخصات بیشتر این گجت پوشیدنی، تاریخ معرفی و عرضه آن مشخص نشده است. در صورتی که سامسونگ موفق شود از این فناوری نشان داده شده در پتنت‌ها استفاده کند، گام بزرگی در زمینه گجت‌های پوشیدنی برداشته است.

کد خبر 541057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.