برگزاری نشست سه‌جانبه برای بهبود محور چهارباغ/ مبارزه با فساد در شهرداری

شهردار اصفهان با بیان اینکه یکی از انتظارات مردم از مدیریت جدید شهری مبارزه با فساد در شهرداری است، گفت: برخی از افراد سودجو رفتارهایی داشته‌اند که مردم را نسبت به کل شهرداری به عنوان مجموعه‌ای خدوم و زحمت‌کش بدبین کرده‌اند، از این‌رو برخورد انضباطی با این افراد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده صبح امروز _شنبه ۲۰ آذرماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: در دو هفته اخیر نگرانی اصلی مردم آلودگی هوا بوده که معمولاً در این فصل به دلیل پدیده وارونگی هوا شاهد ذرات معلق در سطوح پایین هستیم.

وی با بیان اینکه شهروندان باید برای کاهش آلودگی هوای شهر حتی‌الامکان سفرهای درون شهری خود را با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انجام دهند، افزود: مسئولان واحدهای صنعتی نیز باید از سوخت‌هایی استفاده کنند تا حداقل آلودگی را برای هوای شهر به همراه داشته باشد چرا که سلامت مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: یکی از انتظارات مردم از مدیریت جدید شهری مبارزه با فساد در شهرداری است، برخی از افراد سودجو رفتارهایی داشته‌اند که مردم را نسبت به کل شهرداری به عنوان مجموعه‌ای خدوم و زحمت‌کش بدبین کرده‌اند، از این رو با تمرکز بر روی این موضوع مهم، عناصری که رفتار آنها باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شده را شناسایی کرده و با آنها برخورد انضباطی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شهروندان و مدیریت شهری ساماندهی محور چهارباغ به عنوان هویت تاریخی شهر اصفهان بوده است، گفت: به همین جهت گفت و گوی سه جانبه‌ای با کسبه، نخبگان شهر و مردم با عنوان جلسات هم اندیشی با هدف بهبود شرایط چهارباغ و استفاده بهینه از این گذر تاریخی فرهنگی برگزار کردیم که در این نشست نظرات خوبی مطرح شد.

قاسم‌زاده با اشاره به جمع آوری کارتن‌خواب‌ها از سطح شهر اظهار کرد: هفته گذشته کارتن خواب‌ها در سطح شهر رصد و به سمت گرمخانه‌ها و کمپ‌های مورد نظر هدایت شدند که بر خود لازم می‌دانم از همکاری نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر قدردانی کنم، زیرا مقرر شد کارتن‌خواب‌هایی که در دام اعتیاد گرفتار هستند را به کمپ منتقل کنند و سعی بر رفع مشکل آنان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به نظر می‌رسد که دیگر هیچ فرد کارتن خوابی در سطح شهر نداشته باشیم، اما با توجه به اینکه برخی از افراد کارتن خواب مهاجر بوده و از شهرهای اطراف به اصفهان می‌آیند، ممکن است علیرغم مدیریت، جمع‌آوری و هدایت آنها به سمت گرمخانه‌ها، باز هم مواردی در سطح شهر مشاهده شود در این راستا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده این موارد، مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 541053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.